) heb ik een nieuwe labjas gekocht en ben gisteren begonnen met schilderen. Het plan is om er een aantal dingen op te zetten. Twee tribal duistere elfjes op de mouwen, biohazard teken op de achterkant. Op de voorkant een yin en yang teken in de vorm van een zwarte wolf en een witte kat die kop aan staart liggen. Verder komt er waarschijnlijk ook nog een portret van Arculad op en eventueel nog een tekst op de achterkant. Het lijkt veel, maar het is echt zo'n grote ouderwetse labjas met heel veel vrije beschilder ruimte. Afijn, gisteravond ben ik er dus mee begonnen en op de eerste mouw staat nu een tribal elfje. Ik ben er nog niet heel tevreden mee, de lijnen zijn te rommelig. Ik ben eerst begonnen met de lijnen op de jas schetsen, maar dat werkte niet goed. De schetslijnen kan je nog wel zien op de foto. Toen ben ik uit vrije hand gaan schilderen en daardoor zijn de lijnen niet helemaal geworden zoals ik ze wou. Volgende keer ga ik schilderen met een dunner penseel, dat werkt hopelijk wat beter. Ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden, alle commentaar is welkom. Moet er wel bij zeggen dat dit pas de tweede keer is dat ik zoiets heb gedaan. Het plaatje zit op de linkermouw ter hoogte van mijn elleboog. Hij is ongeveer 25 cm lang.

De zwarte vlekken aan de rechterkant zijn van potlood dus die gaan er in de wasmachine nog af evenals de schetslijnen.