hoi iedereen ,ik heb mijn eigen site over met name horsemanship , vrijheidsdressuur en bitloos rijden ( an vele andere dingen ,maar dit zijn de belangrijksten)geef je mening maar ! dit mag in het topic,maar ook in het gastenboek.commentaar is goed,maar houd het netjes, oke?komtie;http://www.webklik.nl/yefebraliefs femke
ik heb hem nog wat meer aangepast en een beetje vernieuwd !reacties zijn nog steeds van harte welkom hoor !
Ik vind hem erg leuk!! Een paar afbeeldingen doen het niet, maar voor de rest vind ik hem erg stijlvol.
KoudbloedKim schreef:Ik vind hem erg leuk!! Een paar afbeeldingen doen het niet, maar voor de rest vind ik hem erg stijlvol. dankje ! erg leuk om te horen ik zal eens naar de afbeeldingen kijken !
Ik vind de site niet zo mooi. Er staat een ellenlange lijst van onderwerpen, waarvan de lettertjes erg klein zijn.Tip:Zorg ervoor dat je onderwerpen logisch verdeeld zijn, maak het lettertype wat groter, en omschrijf je onderwerp met 1 woord.Verder vind ik de lay-out een beetje saai, en een aantal fotos doen het niet.Kijk dus nog een keer heel kritisch naar je site!!