Ik ben van plan om binnenkort te beginnen met het maken van paardensieraden, omdat ik zelf zo'n armband wou bestellen en ik ze alleen zag voor ronduit belachelijke prijzen.
Ik wil deze sieraden ook op verzoek gaan maken en zit na te denken over een prijs die ik kan vragen. Een armbandje van paardenhaar 15,- Een armbandje van paardenhaar met paardenbedeltje 17,50 Een hangertje van paardenhaar met kralen en evt een zilverkleurig bloemetje 12,50
Vinden jullie dit redelijke prijzen of zou ik meer/minder moeten vragen?
Dit is trouwens geen bestel-topic. Ik heb de spullen nog niet in huis en wil alleen weten wat ik er ongeveer voor kan vragen en of er genoeg animo voor is.
mariska32
Geplaatst: 31-10-10 13:32
dan zal je toch met voorbeelden moeten komen......[fotos]
QualityHorse
Geplaatst door de TopicStarter: 31-10-10 13:32
kohtje schreef:
Ligt er helemaal hoe ze er uit zien.
Het is maar een indicatie he, het worden gevlochten haarbandjes met een zilverkleurige sluiting en evt een paardenbedeltje.
maar zijn ze dan ook anders dan de standaard paardenhaarsieraden? En je kunt toch ook van die doe het zelf setjes bestellen bij sommige mensen; waarom zouden mensen het dan niet zelf gaan maken?
Opisop Shop: Ik heb geen idee wat anderen hebben gedaan? Zoals eerder gezegt zie ik simpele bandjes alleen maar voor hoge prijzen, daarom wil ik ze gaan maken voor een lagere prijs Ik wil eerst het een en ander uitproberen, omdat ik mensen niet teleur wil stellen, pas als ik echt tevreden ben ga ik ze te koop aanbieden.
om een indicatie te kunnen geven zul je eerst een voorbeeld moeten maken lijkt mij, anders is het nogal moeilijk schatten.
QualityHorse
Geplaatst door de TopicStarter: 31-10-10 13:59
Voor het bestellen van de benodigdheden ben ik al flink wat geld kwijt, daarom wou ik eerst graag weten of er wel genoeg interesse is. U hoort het nog wel via dit topic. In ieder geval bedankt.
Ik hanteer ook ongeveer zulke prijzen, nog iets goedkoper zelfs. ik denk dat het inmiddels niet echt meer een gat in de markt is omdat zoveel het doen... ik doe het puur uit hobby omdat het leuk is en om de mensen blij te maken. maar er zijn tegenwoordig veel die het goedkoop aanbieden!
houd er reking mee dat het haar van de gene die het besteld naar jou verzonden moet worden en jij het ook weer terug moet sturen, en dan ook nog in een beetje knappen verpakking.
sieraden maken moet je niet doen met het oog op 'winst' maken. Het moet gewoon een leuke hobby zijn, als je er dan wat mee verdient is het prima toch?! Maar het zou geen reden voor je moeten zijn, denk ik.
Ik ben ook niet van plan om er enorm veel geld uit te trekken hoor, maar omdat ik iets meer creatief bezig wil zijn naast schilderen leek dit me een leuk idee