Erg mooie foto's Foto 1 vind ik erg mooi net zoals foto 3 Foto 2 stoor ik me aan de windmolens en bij foto 3 heb ik het gevoel dat de horizon wat scheef is
Ik vind foto 1 heel speciaal, voor het mooie had de zon nog iets hoger mogen staan. Foto 2 vind ik juist heel mooi, met de windmolens en DIE VOGEL! Foto 3 vind ik mooi maar niet erg bijzonder. En vind die vogel daarop niet zo mooi.
Stilco
Geplaatst door de TopicStarter: 31-10-10 20:49
Dank jullie wel voor jullie reactie. De foto's zijn genomen met een vrij simpel toestel. Mijn favoriet is de eerste foto.
Hier nog eentje,de zon is wel niet in beeld en hij is niet helemaal perfect maar ik vind hem gaaf. Ik zal voortaan beter opletten of de horizon recht is, dat is een goede tip.
Foto 1 spreekt me wel aan, alleen jammer dat de zon niet een wat fellere kleur heeft. Maar dat zachte heeft opzich ook wel wat. Foto 2 zijn de windmolens inderdaad storend, zonde! Wel hele mooie kleuren, en die vogel is leuk. Foto 3 vind ik niet heel speciaal. Foto 4 is de horizon heel scheef, en het zou denk ik mooier zijn als je de weerspiegeling van het hondje in het water iets ruimer had gelaten, nu snijd de foto er net aan langs. En die windmolens blijven zonde, maar daar kan je ook niet veel aan doen, haha. Nou ja, je kan ze natuurlijk bewerken.