Ik ben deze week weer aardig productief geweest, en wilde de tekeningen en het schilderij hier even plaatsen.In totaal heb ik 2 portretten en 3 schilderijen gemaakt. 2 van de schilderijen laat ik niet zien, omdat ze niet naar m'n zin zijn. De rest laat ik wel zien.
Á lá Darrel Tank
Misschien kennen jullie hem? Hij heeft DVD's waarin hij zijn tekentechnieken uitlegt. Maar hij heeft ook een paar online demo's waarmee je een heel eind kunt komen. Die heb ik gevolgt, en het is best goed gegaan geloof ik.

Het ene handje is zwaar mislukt, maar daar heb ik zoveel aan zitten prutsen dat het er niet beter van werd. nu laat ik hem maar gewoon zo denk ik. Ik ben er best trots op! Ik heb hem op de computer wat contrast verhoogd. In het echt is het papier dus wit. maar zo komt de tekening wel meer overeen met de werkelijkheid.
Leonardo Da Vinci
Voor school moesten we voor geschiedenis een soort extra opdracht doen. Een vriendin en ik deden het over Leonardo Da Vinci. we hadden bedacht dat we allebei een tekening/schilderij van hem na gingen maken. Ik heb gekozen voor een zelfportret van hem. Ik ben er nu zo'n 1á2 uurtjes mee bezig geweest. Ik ben erg blij met de neus! Die komt er gewoon echt uit, zoals het moet. Het haar is wel erg lastig. ik krijg er maar niet die slag in die ik wou, dus heb ik het zo gelaten. De hoed ed. moet nog..

And last, but not least
Een zelfportret! Elke week teken ik met m'n tante. Omdat het nu vakantie was hebben we een lange teken'sessie' gehouden. We hebben de hele middag geschilderd dus! Het was erg leuk, maar ook frustrerend. Ik had eindelijk een keer een schets die goed gelukt was. Ik was het gewoon echt. Bij het schilderen leek ik niet meer op mezelf. Nu is dat wel weer een beetje terug. De stand van de ogen klopt niet.. DAt ga ik volgende week dus sowieso aanpassen. Net als dat ik nog een bril op moet

Ook op dit schilderij ben ik best trots
Zo. Hebben jullie nog tips voor mij? Xx Leonie