Ja!
Ja ik maak dus blends. Het zijn best simpele blends maar als ik erg mijn best doe ziet het er echt cool uit. Nu is de vraag om dus foto's te krijgen van mensen van hun paard. Gewoon om lekker te oefenen. Kijk straks maar even of u de juiste foto's hebt uitgezocht.
De voorwaarden:
- De foto moet van het zelfde paard zijn en het liefst van de zelfde keer dat u de foto's heeft gemaakt. Dat maakt het erg mooi als je bijv. met setjes of de manen of iets die ene keer heeft ingevlochten. Als de foto niet van hetzelfde paard zijn kan dat wel maar het geeft niet het mooiste resultaat.
- De foto(maar een) Moet genoeg plek hebben om nog de andere foto in te zetten. Dus bijv. het paard loopt links en rechts zie je de omgeving of zo. Zo kunnen we daar een ander plaatje plakken.
- We willen graag foto's die een beetje helder zijn, dus niet met een baggere kwaliteit etc. Je hoeft dus met een Canon of zo gemaakte foto's maar gewoon een lekker cameratje.
Wat kunnen wij doen?
Wij kunnen:
- met kleur
- afbeelding geheel grijs maken
- spiegelen
- tekst toevoegen
- en nog meer, ligt er aan als u wil, zeg dan even wat.
Kosten:
NIET! We doen het graag. En hebben er erg plezier in. Zeker om met mooie plaatjes te werken.
Ik wil !
Als je dit wilt kunt u een reactie versturen met URL. Het liefst 2 afbeeldingen maar meer kan ook. Resultaten van mensen worden in de reactie's gezet. En de naam Tarck onder in de afbeelding. Dit zie je bijna niet. En als u besluit de foto te willen hebben kunt u een pb'tje sturen en ik zal Tarck even weghalen. Tarck staat er in het begin om de foto's niet door mensen te laten kopieren.
Hopelijk bent u geinteresseerd. Met vriendelijke groeten, anouk en dieuwke(anouk: Tarck)