Tekenen heb ik altijd al erg leuk gevonden. Het lukte mij alleen nooit om een echte tekening te maken. Maar sinds kort lukt het mij redelijk. Paardenogen lukken mij niet dus probeer eerst maar iets zonder paardenogen zoals dit: http://img534.imageshack.us/img534/6403/img7691q.jpg
Ik zat erg te twijfelen of ik dit wel zal plaatsen maar doe het nu toch!
Ik doe nu dus een poging om deze hond te tekenen.
1. De schets en een stukje oog. Was hier niet tevreden mee en heb daarna dus ook nog wat veranderd.

2. Al een stukje ingekleurd. Ik ben best tevreden met het (voor ons) linker oog. Maar misschien dat jullie daar anders over denken?

3. Alweer een stukje verder.

4. En alweer een stukkie verder. Weet niet zo goed wat ik van het oor moet denken..

5. En alweer een stuk verder. Heb de neus trouwens ook veranderd want hij stond scheef en was er niet tevreden mee.

6. Hier ben ik nu. Het (voor ons) rechter oog klopt volgens mij niet helemaal.

Ik ben erg snel niet tevreden en wil altijd alles gelijk goed hebben. Ik weet dat dit niet kan, maar raak er alsnog 'gefrusteerd' van als het niet lukt zoals ik het wil. Ik leg daarom ook snel mijn potlood neer en stop er dan mee.
Ik zat te twijfelen of hij er wel genoeg op leek. Ik vond dit namelijk niet zo. Nadat ik het had gevraagt aan de eigenaresse en zij het wel vond, ben ik pas weer verder gegaan.
Uiteraard klopt er her en der iets niet, maar ik ben tot nu toe al best tevreden. Ik hoop dat jullie dus ook wat tips voor mij hebben. Ik wil er namelijk van kunnen leren. En uiteindelijk wil ik ook paarden goed kunnen tekenen.. Maar laat ik eerst deze maar eens afmaken.
Oja, ik teken op een aquarel blok omdat we deze gewoon thuis hadden liggen.. Ik denk dat beter was geweest om op ander papier te tekenen maarja het staat nu hierop en ik kan het moeilijk even verplaatsen natuurlijk.
Ben benieuwd wat jullie er van vinden en wil graag tips en commentaar! Dus brand maar los!!
?
)