Na alle leuke reacties van de vorige keer ([UK] [DIGI] Remy) heb ik mijn tablet weer eens in handen genomen en mijn tweede digitale tekening voltooid. Ik wilde heel graag een tekening van mijn twee mannen: Remy, mijn huidige paard en Riddikulus, mijn eerste paard die ik april 2009 in heb moeten laten slapen. Het was een hels karwei omdat ik precies weet hoe mijn mannen eruit zien en hoe ze eruit hóren te zien, maar om dat te vertalen naar papier...
Ik zou er dan ook nog oneindig dingen aan kunnen en willen veranderen, maar ik ben er eigenlijk wel klaar mee. Ik vond het erg lastig om een geschikte achtergrond te maken, omdat ik warme tinten wilde gebruiken en niet teveel felle kleuren. Eindeloos veel proberen leidde me toch terug naar mijn eerste ontwerp
. Ik zal maar niet zeggen hoeveel uur werk hier in zit...
Omdat ik de vorige keer super veel PB's van mensen heb gehad dat ze het zo fijn vonden dat ik een WIP ervan gemaakt had, bij deze dus weer

De schets

Beetje kleur op het koppie van Reems

Reems ver af...

Riddikulus ook al wat kleur
En...
*tromgeroffel*

En het eindresultaat

Dusj... Wat vinden jullie ervan?
Ik ken de manier waarop je dit gedaan hebt niet echt, wat is dat 'tablet'? Ik vind het wel knap gedaan!!! 

maar ik heb geen tablet, en ik kan het niet hahaa

maar mijn oude lep stikte in dit programma 
Maar tot noch toe heb ik echt geen tijd om er serieus mee aan de slag te gaan. Ik doe ongeveer 3 maanden over een werkje, dus das niet zo handig