[FOTO] Het ritselt...

Moderators: Essie73, NadjaNadja, ynskek, Polly, Telpeva, Muiz

Toevoegen aan eigen berichten

Berdien

[FOTO] Het ritselt...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-10-10 20:29

... in het bos! Daar kwam ik zomaar ineens :P een heuse MLP tegen. Of nou ja, zomaar ineens.. Afgelopen zondag had ik een fotografieworkshop die draaide om accent op het onderwerp. Daarbij mochten we allemaal een onderwerp uitkiezen. Ik koos voor een onderwerp wat oh zo mooi paste in de herfstige bostinten :') Wat gespeeld met verschillende lenzen, composities en plekjes en daar is deze foto uitgekomen:

Afbeelding

De foto is na de workshop ook nabesproken maar ik zou ook graag horen wat jullie ervan vinden. Brand los!

Sodeletuut

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-10 20:31

Erg mooi Berdien! Supermooi scherp hoofdje. Ik stoor me alleen een beetje aan het blaadje rechts van de manen. Die trekt de aandacht een beetje van het onderwerp af.

Anoniem

Re: [FOTO] Het ritselt...

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-10 20:37

Wat een uitermate origineel en grappig idee. Ik vind 'm echt wat hebben. Het bijna extreem scherpe van het paardje, tegenover het vage en 'wilde' van de achtergrond, leuk!
Ik vind het blaadje rechts een heel grappig effect geven trouwens, net of het ter plekke naar beneden kwam vallen. Geeft een verbinding tussen het 'wilde' en het 'neppe' van het paardje, erg goed!

SarahLynn

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-10 18:25

Vind het blaadje ook leuk!
Goede foto, alleen voor mijn gevoel een beetje dichtbij, maar dat zal waarschijnlijk ook komen door de omgeving (bokt) en een klein scherm, etc.

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-10-10 08:58

Grappig dat je dat zo zegt Sonja, zo is het ook wel bedoeld. Hoewel het blaadje niet is komen dwarrelen maar er al zat :)) De MLP kwam namelijk steeds zo los van de omgeving dat ik het blaadje inderdaad als 'link' wilde gebruiken :j

De foto is ook van dichtbij genomen SarahLynn, bewust gedaan ook. Vond de foto zo spannender worden dan met het gehele paardje erop :)

SarahLynn

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-10 11:18

Ja, dat snap ik, maar zoals ik al aangaf zou het vanaf hier een beetje veel van het goede kunnen lijken, omdat de boktkleuren er ook nog bij zitten. :)