[SCH][TEK] meisje dat door het raam kijkt en paard in actie

Moderators: Essie73, NadjaNadja, ynskek, Polly, Telpeva, Muiz

Toevoegen aan eigen berichten

AliesMeijer

[SCH][TEK] meisje dat door het raam kijkt en paard in actie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-10-10 10:02

Hallo! :)
Ik heb ook weer eens wat gemaakt. Het schiet de laatste tijd niet erg op met mijn tekeningen, ik teken eigenlijk alleen nog maar in vakantie's.. Maar ik heb een maand geleden een schilderij afgerond, en gister heb ik een tekening gemaakt van een paard.
Afbeelding
Olieverf 50x60 ?
Ik heb dit schilderij express een beetje strak gehouden. Met niet te veel details in het gezicht. Ik was eigenlijk eerst van plan hem nog wel verder uit te werken, maar ik vond hem zo ook wel iets hebben en heb hem zo gelaten.

Afbeelding
Grafiet A3 formaat
Met deze tekening ben ik niet heel lang bezig geweest. Ik ben er gistermiddag mee begonnen en heb hem gisteravond afgemaakt. Het hoofd van het paard is door de foto een beetje wazig geworden, in het echt staat het oogje er bijv. veel scherper in.

Ik ben benieuwd! :D

janique

Re: [SCH][TEK] meisje dat door het raam kijkt en paard in actie

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-10 14:05

Heb jouw werk gemist!
Paard ben ik niet zo van onder de indruk, maar het eerste schilderij heb je echt heel knap gedaan :j Ondanks dat je hem niet heel erg uitgewerkt hebt is het duidelijk dat het meisje in het raam kijkt en dat vind ik knap.. Niet een alledaags iets om te schilderen ook, origineel!

Vjestagirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-10 14:06

het paard lijkt me wat uit verhouding te zijn. Volgens mij als die zijn voorbenen neerzet is hij overbouwd van hier tot Tokio. K vind hem voor de rest wel mooi.

Het eerste schilderij vind ik niet zo, maar das smaak.

AliesMeijer

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-10-10 14:36

Dankjulliewel!
Het paard was ook meer een tussendoortje. Een standaard plaatje, omdat ik anders niks zou tekenen. Ik vind het de laatste tijd heel moeilijk me er toe te zetten iets af te maken. Ik ben altijd wel ergens ontevreden over. Bij deze tekening heb ik mezelf dus even verplicht om hem in 1 middag af te maken.

Het schilderij was ook echt 1 van de weinige dingen waar ik weer eens met plezier aan heb gewerkt. :)