Enkel hoofd af

Stuk van Ricky af

Zover ben ik nu:

Liefs,
Leonie
Moderators: Essie73, NadjaNadja, ynskek, Polly, Telpeva, Muiz

VERAx schreef:Ik blijf het zeggen; Respect voor jou, dat je op 14-jarige leeftijd al zo kan tekenen!
Ziet er al veelbelovend uit, al lijken de oren van Ricky wat te groot, en de hand te klein, of jouw hand ís gewoon klein, of het hoofd van Ricky is groot

Ik had de hand eerst groter gemaakt, maar toen later uitgegumd omdat hij in vergelijking met het hoofd heel groot was. In ieder geval bedankt voor het melden, weer voor de volgende keer.
kleinvosje schreef:Nee, ik vind de oren wel goed, ik stoor me meer aan de 'deuk' net linksboven de hand. De hand zelf klopt ook nog niet helemaal.
Maar goed, dat is het dan ook wel, knap dat je dat zo kan!

LeonieL schreef:Jeetje! Ik zie een tijdje gene werken van je maar dan... Pfjoeew. Wat ga jij ineens vooruit!!

Hier en daar heb ik het contrast wat verhoogt, ik denk dat ik nog een beetje aan het werk ga met de kneedgum.
H_Nalanta schreef:Ik vind hem over het algemeen érg gaaf! Straalt ook rust uit en volgens mij was dat ook je bedoeling dus dat is gelukt!
Wel stoor ik me ontzettend aan de te grote oren en word mijn blik meteen getrokken naar de lijn over het gezicht van het paard.. Onder het oog zeg maar, zo lijkt het net alsof je paard enorme wallen heeft. Als je die iets minder zou laten opvallen zou het er denk ik nog beter uit zien.