Foto is iig goed scherpgesteld maar toch mist ie hét voor mij.. Alle kleuren zijn nogal hetzelfde waardoor het vogeltje er niet helemaal lekker uitspringt.. Ik denk dat er iets teveel ruimte is in z'n geheel in vergelijking tot het kleine vogeltje..
MarloesRixt
Geplaatst: 11-10-10 20:10
Prachtige foto! Mooie natuurlijke achtergrond, maar in mijn ogen wel wat druk. De compositie opzich vind ik erg fijn om naar te kijken, vooral doordat er een duidelijk stuk hek zichtbaar is. Ook ben ik het eens met Ier_ over de kleuren, het musje mag er wel iets meer uitspringen.
Kaaaren
Geplaatst: 11-10-10 20:25
Soooorry kon het niet laten hem even te bewerken maar zo zou ik hem ongeveer doen
Liannevh
Geplaatst door de TopicStarter: 11-10-10 20:39
.
Laatst bijgewerkt door Liannevh op 18-11-22 11:00, in het totaal 1 keer bewerkt
Hahah ik heb het ook maar in 1 min gedaan Na dat ik hem gepost had dacht ik ook van.. tja
Maar de uitsnede vind ik wel veel beter.. misschien dat je er met je eigen RAW bestand er nog wel wat meer licht uit kunt halen. Waardoor hij iets meer los komt.
Liannevh
Geplaatst door de TopicStarter: 11-10-10 21:30
.
Laatst bijgewerkt door Liannevh op 18-11-22 11:00, in het totaal 1 keer bewerkt
Eens met de rest, en ik vind die van Kaaaren wel mooi eigenlijk, op mijn beeldscherm (macbook, die net nieuw is dus waar de kleuren prima staan xD) is hij ook niet overbelicht, maar komt 'ie gewoon lekker fris over en komt de vogel er lekker uit, iets wat ik op de orginele wel een beetje mis xD
Dankje xNavatu! haha Ik zit ook achter een macbook..
xXLianneXx, goed dat je het even gaat opzoeken! Met een Raw bestand of NEF (weet niet hoe het in jou camera staat) kun je zo veel meer doen! Zelf fotografeer ik altijd in RAW de bestanden zijn wel wat groter maar het gaat toch om de kwaliteit en niet om de kwanti he succes!!