PRACH-TIG!! Je kan echt heel erg mooi tekenen. Doe je ook op bestelling?
Kim90
Geplaatst: 09-10-10 21:20
ik heb mn post even iets aangepast, ik bedoelde onderkaak. maar hoe langer ik kijk hoe meer ik daar over twijfel. Ik zou er niet te veel meer aan veranderen hoor, hij is echt heel mooi!
MamaMiesje
Geplaatst: 09-10-10 21:22
Ik vind je kleurgebruik en de blik (evil ) van het paard heel mooi. Ik zit alleen te twijfelen over zn neus...wat mis ik daar...Misschien komt het omdat het donkere kleuren zijn en het daardoor niet goed overkomt op de foto, maar ik denk dat ik er diepte in mis.
LeonieL
Geplaatst: 09-10-10 21:32
Jeetje mina! Het is al een tijd geleden dat ik tekeningen van jou heb gezien. maar wat ben jij vooruit gegaan!!!
Zojuist heb ik meerdere offtopic reacties verwijderd. Het is op Uit de Kunst de bedoeling om onderbouwd te reageren met commentaar waar de TS wat aan heeft; of ze al dan niet in opdracht werkt kan via de PB
Erg mooi portret. Hij valt alleen nogal weg in het donker papier. Wat mij betreft zou hij er wat meer mogen af springen. Maar das misschien gewoon mening. De neus klopt inderdaad niet. Die zou meer naar ons moeten gedraaid zijn. Je ziet een stuk van het achterste oog, dan zou je ook een stuk van het achterste neusgat moeten zien. Echter vind ik het ondanks dat wel een sfeer plaatje. Het straal een zekere rust uit.
Je moet inderdaad nog een stukje neus zien, maar verder vind ik het een hele mooie tekening. Vooral je kleurgebruik vind ik heel mooi, dat blauw en paars in de schaduwen en het rood/oranje in de bruine vlekken. Gewoon zo door gaan!