[TEK][WIP] Poes Sienna

Moderators: Essie73, NadjaNadja, ynskek, Polly, Telpeva, Muiz

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

[TEK][WIP] Poes Sienna

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-10 09:15

Eindelijk weer eens een topicje van mij. :) Ik ben aan een nieuwe studie begonnen waar bijna al mijn tijd in gaat zitten (ik ben nou eenmaal een faalangsthebbende perfectionist op dat gebied ), daarom heb ik jammergenoeg nog maar erg weinig tijd om te tekenen, waar ik echt gigantisch van baal. -O-

Maar ik ben op dit moment bezig met een hele leuke poes! Poezen zijn (nog?) niet mijn sterkste punt, in tegenstelling tot paarden heb ik die ook nog niet zo heel vaak getekend. Maar gelukkig mocht ik echt fantastische foto's van een bokker gebruiken en hier ga ik dan ook dankbaar gebruik van maken! :)

1. Schets
Afbeelding

2. Achtergrondje
Afbeelding

3. *wink* ;) :D
Afbeelding

4. Eindresultaat tot nu toe
Afbeelding

Anoniem

Re: [TEK][WIP] Poes Sienna

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-10 14:56

Erg mooi, mag ik weten met welk materiaal je dit doet? :D Ik vind het stukje boven de neus (dat blauw/bruin-rood achtige) nog niet echt bij de rest passen, maar dat wordt nog veranderd denk ik? Ben benieuwd hoe het verdergaat :)! Je kan zeker heel erg goed tekenen.

smeetjoew

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-10 16:37

Wat leuk om te zien hoe basic jouw eerste schets is! En prachtig resultaat tot nu toe! Heel mooi dat hemelsblauwe, matcht mooi bij de ogen en contrasteert mooi tegen te vacht.
Ik blijf dit volgen. :D

kurida1

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-10 18:17

leuk op een wip van jou te volgen.
ziet er al goed uit. :Y)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-10 15:10

Ik ben weer een stapje verder. Het onderste gedeelte is sowieso alleen nog maar een basislaag, daar wil ik nog veel meer aan gaan doen.
De foto is echt bagger. := Kleuren komen (weer eens) totaal niet tot hun recht.

Ik heb wel het gevoel dat ik er een beetje m'n eigen draai aan heb gegeven. :=

Ohja, en aan de rechterkant komt ook nog blauw. Ik had eerst een ander idee hierover, maar doe het nu toch maar wel.

Ik vind het altijd maar gek lijken, zo zonder snorharen.

Afbeelding

Kiki

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-10 22:02

Zijn ogen lijken niet helemaal te kloppen, de rechter staat veel dichter bij zijn neus dan de linker. Ook lijkt zijn rechter oor groter dan de linker. Maar verder vind ik hem erg gaaf! +:)+

Sokje_6

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-10 17:46

Heel mooi, vooral de ogen, die spreken! De onderkant snap ik niet goed, maar ik lees dat je die gaat veranderen ;).