Ik ga een ruimte op zolder inrichten als atelier, om te schilderen, meubels op te knappen, te klussen enz. De ruimte loopt tot aan de nok van het dak, dus met twee schuine muren, en een paar houten steunbalken lopen bovenaan door de ruimte, en het is verder echt nog helemaal kaal/leeg. Er moet een nieuwe vloer komen, isolatie met gipsplaten tegen het dak enz enz.
Maar ik wil dus dat het echt een atelier-uitstraling krijgt. Het moet echt een super gave, artistieke ruimte worden!
Ik vind eigenlijk alles wel leuk, van heel strak en wit tot heel ruw en stoer en natuurlijk.
Er komen sowieso veel schilderijen tegen de muren. En ik heb eens een erg leuk idee gezien: een grote verfspatter met grote, vallende druppels die tegen de muur hangt, gemaakt van papiermaché
En ik wil een gave tekst op de muur spuiten/schilderen.. Wie heeft er leuke, originele ideeën?
Help
.
Ik houd het voorlopig even bij kleine meubels, en kastjes die je uit elkaar kan halen enzo. Heb nog een leuke secretaire staan die ik ga opknappen, en een paar oude stoelen en een kapstok