ik weet eigenlijk niet of ik dit berichtje hier wel goed heb geplaatst, maar ik heb wat vragen.
Ik zit op een school waar wij als vak hebben bloem en design! ik zit in me examenjaar van theoretisch.
Voor bloem en design moeten wij als eindexamen project een gpo maken ( een grote practische opdracht )
we willen een huisje maken met daar in elfjes en andere sprookjes achtige dingen in de styl van droomvlucht uit de efteling!
Maar we willen graag van die mooie grote elfjes net als in de efteling!
onze vragen:
- hebben jullie van die grote elfjes die te koop staan?
- hebben jullie nog leuke ideeen?
- ( overig )
We moeten ook bloemen in onze gpo verwerken! We hebben als idee een huisje van 4 bij 4 meter. Dan een piepklein gangetje met een gordijn ervoor en binnen in het huisje heel donker, zo willen we een sprookjes achtig muziekje hebben op de achtergrond en dan ook lichtjes die een voor een aangaan, we hebben alleen wel wat hulp nodig, want we hebben ook geen hog budget van de school om te besteden, dus we willen er echt alles uithalen om hem zo mooi en goed mogelijk te maken zodat we dit jaar slagen!
ook hebben we nog een vraag over hoe we het allerbeste een huisje kunnen maken wat er van de buitenkant super mooi uit ziet, en dan ook nog eens binnen in helemaal donker zal blijven, maar het moet wel mooi zijn van binnen en van buiten! We willen van buiten een huisje hebben dat er uit ziet als een soort kasteeltje.
ik hoop dat jullie mij kunnen helpen!
hier wat foto's van hoe we het willen:

x