[DIGI]Orbs

Moderators: EvelijnS, Essie73, Muiz, NadjaNadja, xingridx, Firelight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Warboel

[DIGI]Orbs

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-09-10 12:12

Ik ben de laatste tijd steeds meer bezig met 3Ds Max voor mijn opleiding (animatie) en dan ga je op internet op zoek naar tutorials.
Daar kwam een tutorial voor glowing orbs uit, die ik er best leuk uit vond zien. Dus een poging gedaan. Heel moeilijk is het niet maar ik wilde 'm toch even laten zien :+

Voor degene die 3Ds Max niet kennen: http://nl.wikipedia.org/wiki/3ds_max

Afbeelding

Hij is nog niet helemaal naar mijn zin, maarja dat is altijd wel zo. Er valt altijd wel wat te verbeteren }:0

Volg mijn kleine windhonden vriendinnetje: [BB-HK] [VOLG] Otje de Silken Windsprite of op Instagram: Otje_the_Windsprite

Illustraties instagram: @studiodavesmade

8nnemiek

Re: [DIGI]Orbs

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-10 12:19

Gaaf zeg! Ik zou echt niet weten hoe ik dat voor elkaar zou moeten krijgen, met die afgeronde randjes :P
En dat licht, heb je daarvoor echt licht in de bollen geplaatst? Ziet er gaaf uit hoor. Ik was nooit zo'n held met 3D max :P

❤︎❤︎❤︎❤︎❤︎❤︎

Warboel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-09-10 12:32

Dankjewel! Ja er zit een omni light in de bollen met een groene en n blauwe kleur. Voor de schaduw heb ik een witte omni light gebruikt. Die afgeronde randen is de mesh smooth.. Wow t klinkt zo best ingewikkeld maar dat valt eigenlijk best mee!

Volg mijn kleine windhonden vriendinnetje: [BB-HK] [VOLG] Otje de Silken Windsprite of op Instagram: Otje_the_Windsprite

Linde_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-10 16:21

Wow heel knap, die reflexie op de linker bal! Lijkt mij erg moelijk. :j

Zonverbranding op jonge leeftijd heeft invloed op het ontstaan van huidkanker en vroege huidveroudering.
UVA straling is de hele dag en elk seizoen even sterk aanwezig. Bescherm u dus goed!

Voor uw UV-werende mode en accessoires kijkt u op:
http://www.zonzat.nl

Killyenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-10 16:42

Mooi! Het enige wat ik wel echt mis is een 'glow' van het licht in de bal. Gezien het oppervlak van de ballen vrij refliectief lijkt, zou het aan de randjes ook wat licht moeten weerkaatsen :)

“You have to learn how to care about people without taking on all of their problems.”
-Phylicia Rashād

Warboel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-09-10 18:21

Waar bedoel je precies? Op de groene en blauwe randen zit geen reflecterend materiaal dus dan kan t kloppen..

VERAx

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-10 14:44

Heel mooi! 't Lijkt net een foto. Vooral de lichtpuntjes vind ik idd ook erg mooi!

Everything is nothing
              with a twist

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie