Laatst bijgewerkt door Aight op 03-02-22 13:20, in het totaal 1 keer bewerkt
Aight
Geplaatst door de TopicStarter: 14-09-10 13:37
niemand een tip/comment.?
Anoniem
Geplaatst: 14-09-10 16:38
Vind het best lastig om hier tips of commentaar op te geven. Omdat het steeds alleen het oog zelf is, zit er geen diepte in en geen context, het doet me weinig als kijker naar je tekeningen. Misschien leuk om ook het onderste "ooglid", de wenkbrauw en het stukje tussen oog en wenkbrauw te tekenen? Vind de laatste al erg mooi, maar ik mis gewoon een wenkbrauw en een "omgeving" van het oog
Maar nog wel een tipje: je hebt de wenkbrauwen getekend als een streepje met haartjes die allemaal in dezelfde richting staan (bijna recht omhoog, iets schuin). Bekijk je eigen wenkbrauwen maar eens in de spiegel: de haartjes bij je neus staan vaak vrij verticaal, terwijl de haartjes bij je buitenste ooghoek horizontaal staan of zelfs wat omlaag hellen . Bovendien bestaan je wenkbrauwen niet uit één streep, maar suggereren alle losse haartjes samen één wenkbrauw als je begrijpt wat ik bedoel
De wenkbrauwen vind ik te dun. Verder zijn er in de ogen altijd ooghoeken te zien, roze/rood van kleur, en vaak zie je goed een aantal vaatjes door je ogen lopen als je goed kijkt. Die mis ik hier, het zijn nu nog geen echte ogen