[TEK] Mensenogen

Moderators: Firelight, EvelijnS, Essie73, Muiz, NadjaNadja, xingridx

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Aight

[TEK] Mensenogen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-09-10 17:18

Hoi, ik ben steeds meer details van de mens aan het uitwerken en dit keer was het: 'The Human Eye!' (whoooo) :cheer:

Foto's zijn zeeeer slecht, gemaakt met de laptop cam. (geen scanner en fototoestel leeg = bagger kwaliteit)

ze staan op datum:

1. Redelijk realistisch (geprobeerd) behalve de 'fake-wimpers' ofcourse :D
Afbeelding

2. mijn slechtste, al vind ik de wenkbrauw wel mooi (eigendunk :+ ) Verder wimpers waren bedoeld als zwart met een bruin puntje = failed En onder het oog een zwarte-koolstof-oogpotlood-rand.
Afbeelding

3. Mijn beste, een colourfull-eye met geen mascara.
Afbeelding

Tips:
* Fototoestel opladen / scanner kopen
* aan de binnen en buitenkanten van het oog werken
*
*

Ik verkoop mijn kleren op United Wardrobe! (Meestal maat M/L): https://unitedwardro.be/u/vFf?plcl

Aight

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-09-10 12:37

niemand een tip/comment.?

Ik verkoop mijn kleren op United Wardrobe! (Meestal maat M/L): https://unitedwardro.be/u/vFf?plcl

culaccino

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-10 15:38

Vind het best lastig om hier tips of commentaar op te geven. Omdat het steeds alleen het oog zelf is, zit er geen diepte in en geen context, het doet me weinig als kijker naar je tekeningen. Misschien leuk om ook het onderste "ooglid", de wenkbrauw en het stukje tussen oog en wenkbrauw te tekenen?
Vind de laatste al erg mooi, maar ik mis gewoon een wenkbrauw en een "omgeving" van het oog :j

Maar nog wel een tipje: je hebt de wenkbrauwen getekend als een streepje met haartjes die allemaal in dezelfde richting staan (bijna recht omhoog, iets schuin). Bekijk je eigen wenkbrauwen maar eens in de spiegel: de haartjes bij je neus staan vaak vrij verticaal, terwijl de haartjes bij je buitenste ooghoek horizontaal staan of zelfs wat omlaag hellen :) . Bovendien bestaan je wenkbrauwen niet uit één streep, maar suggereren alle losse haartjes samen één wenkbrauw als je begrijpt wat ik bedoel :)

Sokje_6

Re: [TEK] Mensenogen

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-10 18:35

De wenkbrauwen vind ik te dun. Verder zijn er in de ogen altijd ooghoeken te zien, roze/rood van kleur, en vaak zie je goed een aantal vaatjes door je ogen lopen als je goed kijkt. Die mis ik hier, het zijn nu nog geen echte ogen ;)

[o]
Olifant voor de lens [BB-ITP] Up close and personal: olifantenonderzoek!
Meer Afrika-foto's hier
Say 'neigh!' to nonsense! FedUpFred.com

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie