[TEK]Fila Brasileiro

Moderators: Muiz, NadjaNadja, xingridx, Firelight, Essie73

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten

anneliesdj

[TEK]Fila Brasileiro

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-09-10 11:27

Ik ben bezig voor iemand een tekening te maken van haar 2 honden, aangezien het een verassing moet zijn noem ik ze even Q (de blond) en M (de zwarte), het zijn Fila Brasileiro's. Het is nu alleen nog een ruwe schets, ben er dus nog lang niet mee klaar.
Omdat ik al lang niet meer getekend heb en het zowieso wel prettig is de mening van anderen te horen plaats ik even een paar foto's, dus kom maar op met dat commentaar ;)
Foto's zijn gisteravond gemaakt, bij lamplicht dus en het potloodje is voor het scherpstellen van de camera :P

Hier de originele foto's;
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

En de tekening;
1.
Afbeelding
2.
Afbeelding
3.
Afbeelding
4.
Afbeelding

Leonard, can you tell me what's going on between Sheldon and Amy?
Well, it's kind a like the Loch Ness monster, maybe there's something there, maybe there isnt, we'll probable never know.
But sometime's its fun to creap yourself out just thinking about it.

A cat can have kittens in the oven, but that dont make them biscuits.

kurida1

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-10 12:47

mooie schetsen ziet er al erg goed uit leuk ook je je ze op het blad hebt geplaatst

Er zijn 3 soorten mensen. Mensen die wel kunnen tellen en mensen die niet kunnen tellen.
Nero 3 maanden in de sneeuw

Anoniem

Re: [TEK]Fila Brasileiro

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-10 13:40

Ik zou zelf de honden naar elkaar hebben laten kijken. :)

Lontje

Woonplaats: pak de kaart van NL, hou hem voor je en kijk recht vooruit... daar woon ik!

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-10 20:53

Zoals je hier kunt lezen behoort een work in progress te bestaan uit 3 stappen waarin een duidelijke vooruitgang te zien is. Een voorbeeldfoto is geen onderdeel van de 3 stappen. In dit geval geldt hetzelfde voor de close-ups. Zodra je aan de voorwaarden van een work in progress kunt voldoen mag je een nieuw topic openen. Hier een slotje.

Ilonne's Glas Gravures
Kunst en meer
~~"She who laughs at herself never runs out of things to laugh at."
~~

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten