[TEK] Sneb

Moderators: EvelijnS, Essie73, Muiz, NadjaNadja, xingridx, Firelight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

LeonieL

[TEK] Sneb

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-09-10 16:36

Onder het mom van : Met een schone lei beginnen, ben ik de laatste dagen druk bezig oude tekeningen af te ronden. Dit lukt aardig.
Gister heb ik Hunter een heel stuk verder gemaakt, en nu ben ik bezig met Sneb. Allemaal van het zelfde meisje. maar dat maakt niet uit :D

Ik ben best tevreden. Maar ik wil graag leren, dus tips zijn welkom. Er is nog mogelijkheid om dingen te veranderen :D

Afbeelding
Liefs LeonieL

Maaikee43

Re: [TEK] Sneb

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-10 16:40

Ziet er leuk uit. Vind het alleen wel een rare kant die reachter kant bij het oor. (rechter oor.)
Maar wel mooi gedaan.

B O. - Dreams unless dreams you make them real when you wake up.

[JITP] It was a dream.. Sfeerplaatjes

VERAx

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-10 16:42

Snebbieeee :+: (haha, ja ik ben fan van hem :P )
Ik vind het een mooie tekening, alleen hij is hier en daar niet helemaal dekkend lijkt wel..

Everything is nothing
              with a twist

kleinvosje
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-10 16:46

Ziet er niet verkeerd uit, alleen ben ik van mening dat de rechterkant van het hoofd, naast de bles, teveel naar binnen gebogen is. Ik dacht eerst dat dat kwam door de bles, dat het gezichtsbedrog was, maar dat is volgens mij niet zo?

Een schip dat aan de horizon verdwijnt is niet weg, je ziet het alleen niet meer...

LeonieL

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-09-10 16:49

Maaikee43 schreef:
Ziet er leuk uit. Vind het alleen wel een rare kant die reachter kant bij het oor. (rechter oor.)
Maar wel mooi gedaan.

Zo was het oor op de foto ook xD.

VERAx schreef:
Snebbieeee :+: (haha, ja ik ben fan van hem :P )
Ik vind het een mooie tekening, alleen hij is hier en daar niet helemaal dekkend lijkt wel..

Dat dekkende ligt aan de foto. Ik moest snel een foto klikken, omdat anders de tekening weg waaide.
Een foto maken is niet mijn sterkste kant, wat eigenlijk heel zonde is.
Als ik mijn batterijenoplader kan vinden zal ik met de andere camera een foto maken.

kleinvosje schreef:
Ziet er niet verkeerd uit, alleen ben ik van mening dat de rechterkant van het hoofd, naast de bles, teveel naar binnen gebogen is. Ik dacht eerst dat dat kwam door de bles, dat het gezichtsbedrog was, maar dat is volgens mij niet zo?

Hmm. Ik weet het niet. ik zal eens op de tekening kijken waar het aan ligt.
Bedankt voor het commentaar allemaal :D

Volkoren

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-10 18:06

Mooie start. Grote schoonmaak ? toevallig ben ik daar afgelopen week ook mee begonnen.

Ik vind het er al goed uit zien.Ik vind het heel mooi dat je ook andere kleuren erin gebruikt, zowel koele als warme tinten, echt top. Alleen de (potlood) streepjes die ik nog op de borst, neus en manen zie vind ik wat minder, maar dat kan ook smaak zijn. Voor mij oogt dat wat 'onaf' :) Het neusje in het midden lijkt ook wat te smal. Verder vind ik de vlakverdeling die je maakt met de kleuren heel mooi en realistisch/schilderachtig tonen, met name op het (voor)hoofd :)

Rinske

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-10 08:56

Is ie al af of is het een WIP? Als ie al af is: ik zou graag wat meer contrast willen zien. Verder lijken de kleuren geplaatst, zonder dat je nog weet waar ze geplaatst moeten worden, wat willekeurig zeg maar. Het hoofd lijkt ook wat lang, maar er staat geen voorbeeldfoto bij, dus ik weet niet of het ook zo is. Ik zou ook graag wat meer lagen en contrasten zien, ik vind hem nu nog wat transparant.

LeonieL

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-09-10 16:29

rebeltje schreef:
Mooie start. Grote schoonmaak ? toevallig ben ik daar afgelopen week ook mee begonnen.

Ik vind het er al goed uit zien.Ik vind het heel mooi dat je ook andere kleuren erin gebruikt, zowel koele als warme tinten, echt top. Alleen de (potlood) streepjes die ik nog op de borst, neus en manen zie vind ik wat minder, maar dat kan ook smaak zijn. Voor mij oogt dat wat 'onaf' :) Het neusje in het midden lijkt ook wat te smal. Verder vind ik de vlakverdeling die je maakt met de kleuren heel mooi en realistisch/schilderachtig tonen, met name op het (voor)hoofd :)

Idd. grote schoonmaak. whaha. schiet nu lekker op :D
Dat onaffe.. de foto is flut. maarm isschien heb jegelijk. op de tekening is alles gewoon dekkend.

Rinske schreef:
Is ie al af of is het een WIP? Als ie al af is: ik zou graag wat meer contrast willen zien. Verder lijken de kleuren geplaatst, zonder dat je nog weet waar ze geplaatst moeten worden, wat willekeurig zeg maar. Het hoofd lijkt ook wat lang, maar er staat geen voorbeeldfoto bij, dus ik weet niet of het ook zo is. Ik zou ook graag wat meer lagen en contrasten zien, ik vind hem nu nog wat transparant.

Hij is af. Dat het willekeurig is hoor ik vaker. en eigenlijk klopt dat ook wel.
Daar moet ik nog erg aan werken. Aan de andere kant, het heeft ook wel wat :P
Meer lagen gaatn iet lukken. op de meeste stukken is het papier namelijk al té verzadigt om er nog mooi overheen te kunnen. Dus ik zal zsm een goede foto plaatsen.

Bedankt beide voor de reacties :D Hier kan ik wat mee :P

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie