- Artist Trading Cards (ATC's) zijn miniatuur kunstwerkjes die een standaardformaat hebben van ongeveer een voetbalplaatje. Ze zijn 2,5 bij 3,5 inch, oftewel 63 bij 89 mm. Dit soort kaartjes kunnen met elk soort medium worden gemaakt (verf, potlood, knippen en plakken), en ze worden over het algemeen door kunstenaars onderling geruild. Als ze worden verkocht, worden ze ACEO's genoemd, hetgeen staat voor Art Cards, Editions and Originals.
Omdat ik best goed kan priegelen, heb ik me er op vakantie maar eens aan gewaagd, aangezien ik toch alleen een piepklein aquarelblokje bij me had.
Viel niet mee trouwens, bij 40 'C is het water al verdampt zodra je je papier nat hebt gemaakt.
'T moet een serie van vier worden, zomer en lente komen er nog bij. 
Tips en commentaar welkom, aangezien het mijn eerste zijn. En... wie wil er ruilen?
Winter's Warning
Aquarel met sterren van gelpen, 63 bij 79 mm (eigenlijk te klein dus, ik dácht dat ik het formaat uit m'n hoofd wist...).

Autumn's Arrival
Aquarel , 63 bij 89 mm (zoals het hoort).

Ik vind ze beide erg leuk. Vooral de kleuren van de Autumn versie spreken mij erg aan. Dat je dat op zo'n klein formaat voor elkaar krijgt, petje af