( Ver) Leuk verhaaltje

Moderators: Essie73, NadjaNadja, ynskek, Polly, Telpeva, Muiz

Toevoegen aan eigen berichten

nicoletjee

( Ver) Leuk verhaaltje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-09-10 21:44

Penny verhaaltje:D

Nicole is een meisje van 6 jaar oud en mag dit jaar op paardrijden. Nicole is heel erg blij en gaat samen met haar moeder paardrijdkleren kopen. Nicole ziet allemaal prachtige roze kleren en kiest een mooie roze paardrijbroek, mooie roze T-shirt en roze sokken. En een zwarte helm en laarzen. Haar moeder zij dat ze ook een bodyprotector om moest voor de zekerheid omdat ze toch wel een beetje bang was dat ze zou vallen. Dus kreeg ze een zwarte bodyprotector.

Toen ze thuis kwamen ging Nicole gelijk haar kleren aan doen. Ze vroeg gelijk aan haar moeder wanneer ze naar de manege gingen ze wou heel graag paardrijden. De moeder van Nicole zei sorry Nicole we moeten eerst een manege zoeken. Toen zagen ze een stal namelijk Manege den toom dit was een hele luxe en dure manege waar veel kwaliteit en zorg werd besteed. De moeder ging samen met Nicole op manege den toom kijken. Nicole was helemaal blij “yeeeeeeeeeeeehhh ik ga bij de paardjes kijken, toen ze daar aankwamen ging Nicole gelijk naar de stallen. Daar zag ze allemaal prachtige paarden staan. En Nicole aaide ze allemaal.

‘Nicole “riep de moeder. “kom je we gaan even kijken waar ik je kan inschrijven”. Nicole liep netjes mee met der moeder toen kwamen ze een vrouw tegen die daar werkte ze zei “dan moet u even door lopen en bij de bak vragen om brenda”. De moeder liep met Nicole naar de bak en vroeg om brenda. Brenda kwam er aan en zei wat kan ik voor u doen, ik wou graag mijn dochter inschrijven voor paardrijlessen. Natuurlijk dat kan als u 1 momentje heeft dan maak ik deze les even af. Na 10 minuutjes kwam brenda er aan. Ze zei loopt u maar even mee. Ze liepen naar het kantoor. Brenda zei tegen Nicole ga jij maar bij de paarden kijken dan ga ik even met je moeder praten. Nicole ging kijken bij alle mooie paardjes en pony’s 1 vond ze er wel heel mooi daar was een meisje mee bezig en dat meisje vroeg ‘wil je helpen met poetsen kom maar dan doen we het samen Blacky is heel lief en doet niks” zo waren ze samen aan het poetsen. Nicole haar moeder had een gesprek met Brenda er werd besproken wat nicole al kon, wat de moeder van nicole wilde en ook wat het karakter van nicole was. Nicole haar moeder zei’nicole kent nog helemaal niks van paarden dit moet ze allemaal nog leren ze houd van ze en vind ze allemaal prachtig en is ook zeker niet bang voor paarden, voor de rest wil ik wel erg graag dat nicole leert om op een nette menier om te gaan met de paarden en netjes leert rijden. maar dan wel zo dat ze wedstrijden enzo gaat rijden. Het karakter van nicole is wat minder ze is heel koppig en luisterd dan ook niet altijd even goed. ‘daarop antwoorde brenda maar dat maakt niet uit hoor daar kunnen wij hier wel mee om gaan. Dit gaat helemaal goed komen’. Ze kan morgen al beginnen met haar eerste privé lesje. De moeder van Nicole ging gauw naar nicole toe om het grote nieuws te vertellen dat ze morgen al mocht gaan paardrijden. Nicole was zo blij dat ze achter het paard liep en de moeder van Nicole erg schrok. Het meisje sprak Nicole ook gelijk aan en zei je mag nooit achter een paard lopen. Toen gingen ze naar huis. Eenmaal thuis gekomen gingen ze gelijk eten en om 8 uur ging nicole slapen. Nicole droomde er van om op die mooie blacky te rijden en samen de mooiste avonturen te ontdekken. Al snel viel nicole in slaap.

De volgende ochtend werd nicole om 8 uur wakker gemaakt door haar moeder. Nicole deed gelijk haar paardrijdkleren aan, deed haar mooie krullen in een staart en zette haar cap op. Binnen tien minuten stond nicole al bij de voordeur. De moeder zij vergeet je niet iets nicole je moet nog eten. Nicole ging snel haar broodje met kaas en melk eten en drinken. De moeder vond het erg grappig en at ook wat sneller dan normaal. Toen gingen ze op weg naar de manege. Nicole was al de grootste verhalen aan het vertellen wat ze zou leren en zou doen. Ze wou gelijk in de grote groep tussen de beste rijders want dat kan ze dat wist ze zeker. Toen ze daar aan kwamen stond nely voor haar klaar een prachtige witte pony. Nicole zei maar maar ik wil op blacky mag ik niet op blacky nee zei Brenda blacky rijd al iemand op dus mag jij vandaag op Nely. Brenda vertelde nicole alles over hoe je moest opzadelen, poetsen en opstijgen. Ze vertelde ook wat ze niet mocht doen zoals achter een paard langs lopen, slaan en schreeuwen. Toen mocht Nicole er op , ‘nicole was zo blij dat ze voor het eerst er op zat dat ze gelijk begon te schreeuwen van blijdschap “yeeeeeeeeeeeeeeeeehhhh ik zit op een paard whiehoeeeeee”. Brenda zei gelijk nicole wat zei ik net niet schreeuwen doe dit dan ook niet een paard kan er van schrikken. Nicole was gelijk stil en ze gingen naar de binnenbak. Daar aangekomen zag nicole niemand anders en stelde gelijk de vraag”waar zijn alle andere goede ruiters want ik hoor daar bij”. Brenda zei ja maar bij je eerste les moet je altijd in je eentje rijden, nicole vond het prima. Brenda pakte de longeerlijn en longeerzweep. “en zei “oke nicole we gaan nou stappen. prrr nely stap, nely stapte netjes rond’. Brenda zei vaak oke nicole “laat het zadel maar los naar voren kijken recht op zitten.’ja goed zo. Nicole vroeg”mag ik in galop’waar brenda op zei nee mischien de volgende keer maar eerst gaan we stappen. ‘nicole werd boos en zei gelijk stomme juffrouw ik wil galoperen niet stom stappen. ‘ook wil ik op blacky niet op nely’ Toen zei Brenda…

Michelle_96

Re: ( Ver) Leuk verhaaltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-10 15:20

Verder!!

kurida1

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-10 15:22

leuk geschreven

je gebruikers naam is ook nicolle?? net als het meisje?? ben je het zelf geweest :+ ;)

sandra1986

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-10 15:26

wat leuk geschreven!

en nu deel 2!!

Mireille

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-10 17:52

Zoals je in de regels van UK kunt lezen dient een verhaal in delen steeds minimaal 1500 woorden per deel te bevatten. Dit topic voldoet dus niet aan de regels. Vandaar een slotje.
Ook je [TAG] klopt niet, probeer daar de volgende keer op te letten.

Als je aan de regels kunt voldoen mag je een nieuw topic openen.