(Ver) Er was een meisje dat heel erg van paarden hield

Moderators: Essie73, NadjaNadja, ynskek, Polly, Telpeva, Muiz

Toevoegen aan eigen berichten

nicoletjee

(Ver) Er was een meisje dat heel erg van paarden hield

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-08-10 20:41

In deze topic ga ik een verhaal maken.
Let maar niet op mijn spelling ik weet dat dat heel slecht is maar dat komt vanwege mijn erge dislexy. Ik laat het wel controleren op de comp maar die pakt er niet alles uit.

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Er was een meisje ze was 5 jaar oud en al gek van paarden zolang ze kon praten. Haar ouders wisten dit ook maar vonden zelf paarden eng en wilden haar dus ook niet bij paarden in de buurt laten. Haar moeder had in het verleden namelijk een ernstig ongeluk gehad met een paard en is daar door verlamd aan der benen geraakt.

Het meisje had een gele goede vriendin zei had een klein shetland pony en die was erg lief en heel braaf in tegenstelling tot andere shetlanders. Haar vriendinnetje priscilla reed ook vaak op haar shetlander en af en toe mocht ze een bixi proefje rijden. het meisje zelf heet Nicole, nicole ging vaak naar der vriendin priscilla toe daar ging ze dan wel is kijken naar de shetland pony angel maar aanhalen en poetsen deed ze niet omdat ze wist dat ze dat echt niet mocht doen van haar ouders ookal zou ze dat erg graag doen. De moeder van Priscilla vroeg vaak nicole wil je angel even vast houden wil je ook stappen op angel maar nicole zei altijd heel netjes nee sorry dat mag niet van mama en papa. De moeder van Priscilla vond dat echt jammer omdat ze zag dat Nicole dat echt heel erg graag zou willen.

Op een dag ging Nicole met priscilla mee naar haar pony angel. Haar ouders zeiden duidelijk tegen nicole dat ze mocht kijken maar niet aanraken. De moeder van priscilla vroeg of ze de pony echt niet mocht aanhalen ook niet als zij er bij was. De ouders van nicole zeiden duidelijk van nee dat willen wij niet en als dit gebeurt mag ze niet meer mee. Dus nicole ging mee en keek met grote ogen en open mond naar angel toe. Maar nicole raakte angel niet aan. Toen ging ze met de priscilla op de kamer naar de penny kijken en lezen. Ze vonden de penny geweldig en Nicole zag het als een oplossing om toch bezig te zijn met pony's. Toen riep de moeder komen jullie lekkere knakworstjes eten dus snel rende ze naar beneden en zaten al snel aan de broodjes met knakworst. Ze waren heerlijk aan het genieten tot dat de telefoon ging. Het was de moeder van Nicole of Nicole naar huis kwam want ze gingen wat leuks doen.

Dus nicole ging snel naar huis......

Cicigirly

Re: (Ver) Er was een meisje dat heel erg van paarden hield

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-10 20:46

Hmmm,

Beetje slecht te volgen,

Der, zou ik vervangen door haar.
En het is van de hak op de tak , niet echt een lijn in dit verhaal.
Je zou meer op dingen in kunnen gaan , en meer details beschrijven, en momenten langer laten duren.

Dit is nog lang geen goed verhaal , maar blijf proberen !

nicoletjee

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-08-10 20:51

oke dank je voor je tips
het is ook voor de eerste keer dus ik dacht laat ik het proberen

Cicigirly

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-10 21:10

Dat is ook zo ,

Gewoon lekker oefenen , je gaat er vanzelf steeds handiger in worden, :)

FemkeRoosje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-10 08:10

Het is wel een leuk verhaaltje!
Er zitten wel wat spelfoutjes in!
En het zou handiger zijn als je volgende keer een paar keer enter typt in je verhaal! Want nu moet ik de hele tijd van links naar rechts scrollen, maar dat kan ook aan mijn computer liggen hoor! :P

Fnanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-10 09:29

Als je de regels van Uit de Kunst doorleest ( [UK] Welkom op [UK] Uit de Kunst ) dan staat daar te lezen dat een verhaal in delen uit minstens 1500 woorden per plaatsing moet bestaan.
Aangezien dat hier niet het geval is plaats ik een slotje.