[FOTO] I'm watching you

Moderators: Essie73, NadjaNadja, ynskek, Polly, Telpeva, Muiz

Toevoegen aan eigen berichten

Marit

[FOTO] I'm watching you

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-08-10 14:40

Dit monster heb ik geschoten tijdens een dagje Blijdorp :) Nog even discussie of hij leefde of niet, hij bewoog geen centimeter. Ondanks dat ik met mijn camera bijna zijn oog uitstak (er zat natuurlijk wel raam tussen haha) was er geen beweging in te krijgen. We hebben nog even dansjes voor het raam gedaan, maar krokodillen zijn erg goed in het doen alsof ze dood zijn.

1. Afbeelding

Na nog even paniek omdat de camera door de luchtvochtigheid bijna zijn laatste adem blies, ook nog even deze foto geschoten. :)

2. Afbeelding

Reacties en vooral tips zijn meer dan welkom!

Marlinda

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-10 18:03

Hihi ik was laatst ook in Blijdorp en heb bijna dezelfde platen geschoten. :D Misschien dezelfde krokodil op dezelfde dag en dezelfde plek? :P

Bij mij zat z'n oog wel iets dichter. :D

EDIT: Verder zijn het fototechnisch goede foto's, de 1e spreekt mij het meeste aan vanwege z'n mooie oog. :)

Altobelli

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-10 08:26

bij de tweede zie je alles wel heel scherp, maar er worden maar weinig foto's zo van een bek gemaakt denk ik :D
de tanden zijn ook wel erg wit, je zou haast zeggen dat hij ze voordat de zoo openging nog even gepoetst had :P

Marit

Re: [FOTO] I'm watching you

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-08-10 10:37

Haha ik weet het niet, misschien ligt het aan wat ze te eten krijgen :) Ik heb er zelf in elk geval niets aan bewerkt.

Ik was er afgelopen dinsdag, heb veel mensen met camera's gezien, wie weet :D

magda_90

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-10 17:13

Wat een witte tanden voor zo'n dier zeg, dat is heel wat anders dan de andere natuurplaten inderdaad.

Hij kijkt nét niet recht de lens in, maar prachtige opnamen zijn het zeker.

Marit

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-08-10 20:18

Die witte tanden beginnen mij nu ook op te vallen nu jullie het erover hebben :') Het is inderdaad apart. Kom vast door de voeding en hun verzorging.

Dat de krokodil niet recht in de camera kijkt vind ik ook wel jammer.. Maar wat we ook deden, bewegen met zijn oog wilde hij niet.