Een paar dagen geleden heb ik vrij goedkoop kleurpotloden gescored in een plaatselijke Blokker. Natuurlijk moest ik mijn nieuwe aanwinsten direct uitproberen, en ben ik wat met ze gaan aanmodderen. Ik gebruikte een foto van mijn eigen poes als voorbeeld, en begon te tekenen. Een paar uurtjes later was ik toch wel heel trots op mijn eerste werkje
Alleen, nu komt het; ik zit goed vast
Op de foto is haar koppie goed gedetailleerd weergeven, scherp ook, en dus kon ik dat best netjes natekenen. Nu zit er aan dat koppie natuurlijk ook een lijfje, en die is op de foto volledig wazig en onscherp. Met mijn onervarenheid op het gebied met kleurpotloden en tekenen heb ik dus geen idee hoe ik dat leuk op papier ga zetten. Moet ik details verzinnen? Moet ik wazig proberen te tekenen? Hoe krijg ik de lagen dan dekkend?
Anyways, hier de tekening voor wat hij nu is.

Ik zie overigens nu dat op deze tekening de lijnen van het lijfje nog niet getekend zijn. Al denk ik dat het wel duidelijk is dat de kat op haar zij ligt en zo de camera in staart.
Graag zou ik tips en tricks ontvangen over hoe ik het lijfje het beste aan kan pakken. Ik ben eigenlijk zo trots op dit werkje dat ik niet echt verder durf, puur omdat ik bang ben het werkje te verpesten
Maar zo is ie natuurlijk niet af 
Tips, anyone?
) Wel kan ik kijken of ik een foto van de foto kan maken, maar daar zullen jullie toch nog even geduld voor moeten hebben