[TEK] Pastel: twee cavia's

Moderators: Essie73, NadjaNadja, ynskek, Polly, Telpeva, Muiz

Toevoegen aan eigen berichten

Duke

[TEK] Pastel: twee cavia's

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-08-10 21:01

Tussendoorwerkje, gemaakt voor m'n bijrijdster:

Afbeelding

Twee cavia's.
A4-formaat op Mi-Teintes met pastelkrijtjes en potloden.

Ik heb van de potloden maar een paar kleurtjes, dus het meeste is met krijtjes gedaan. Dat viel dus tegen op dit formaat. Zeker omdat je duidelijk de haartjes wil laten zien. Vond het een behoorlijk klusje en ik denk dat het met potloden beter zou gaan. Ondanks dat niet geheel ontevreden over het resultaat, gezien het materiaal wat ik heb gebruikt. Maar het kan beter.

Ik denk dat sommigen wel zullen vallen over dat ik het 'huisje' niet heb afgemaakt, maar laat vervagen aan het eind. Zelf vind ik dat mooier, dus dat is een bewuste keuze. Dat is kwestie van smaak. Ook heb ik ervoor gekozen het huisje niet teveel in detail te tekenen, maar bewust wat simpeler te laten. Ik wilde niet dat de aandacht teveel naar het huisje werd getrokken.

Overigens is de pasteltekening al weggegeven, dus ik kan niets meer wijzigen, maar uiteraard zijn tips voor de volgende keer welkom. ;) Het is de eerste keer dat ik cavia's heb getekend.

Anoniem

Re: [TEK] Pastel: twee cavia's

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-10 23:27

gaaf zeg, heel mooi, heel mooie dat 't een beetje grof is, maar toch heel fijn en gedetailleerd egmaar :j Huisje vind ik juist supermooi zoals hij is

idsie

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-10 09:45

super mooi gedaan!

mischien moet ik mijn caafs ook eens doen:\ dan heb ik er alleen te veel om te tekenenxD

kurida1

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-10 11:08

erg leuk, juist mooi dat je dat huisje zo vaag heb gedaan