Jaja..ik ben al langs de action geweest vor mn primaire kleurtjes, maar nou zocht ik eigelijk ook andere kleuren. Als ik bij de hobby winkel kom hebben ze mooie verf van amsterdam. Mar zo'n tube van 150ml kost al bijna 5 euro.
Ik vroeg me af of dat ook goedkoper kan en zoja wel merk ik dan moet zoeken en waar deze te koop zijn.
Je hebt ze wel goedkoper, maar je merkt wel heel erg kwaliteitsverschil hoor! Ik ga persoonlijk liever voor duurdere acrylverf, je merkt gewoon dat het kwa pigment echt veel beter is en de kleuren helderder zijn. Voor de hele goedkope acryl valt die van de Blokker nog wel mee, die van de action is echt prut!
Lontje
Woonplaats: pak de kaart van NL, hou hem voor je en kijk recht vooruit... daar woon ik!
Die van de Action is inderdaad echt niet goed, dekt amper en de kleuren zijn wat 'vuilig' in plaats van mooi helder. Je kunt er ook voor kiezen om wel voor meer kwaliteit te gaan (zoals de Amsterdam die je gezien hebt) en dan beginnen met zo nu en dan wat te kopen, voor verjaardag vragen etc. etc. Dan duurt het iets langer voor je een setje bij elkaar hebt maar dan heb je wel een setje waar je ook echt wat mee kunt.
nou toevallig ben ik nu bezig en daar zit veel wit tot en met zwart in, maar ook de kleuren fuchia of magenta en lavendel zouden wel fijn zijn aangezien die er ook in horen. ook blauwtinten maar blauw kan ik wel met wit mengen.
Maar magenta of fuchia en lavendel zijn niet te mengen vind ik..net als moie bruintinten.
Misschien toch beginnen met die kleuren maar dan van amsterdam. Ik kom verder ook niks goedkopers tegen tot nu toe. Iig op internet.
Volkoren
Geplaatst: 20-08-10 21:21
Goed op aanbiedingen letten. Het enige wat ik nu weet zijn de 'basiskleuren' .. dus daar heb je momenteel niet zo veel aan.. Al zijn deze misschien nog wat duurder dan je zoekt, en helaas alleen de basis sets
Ik kan tot nu toe nog aardig uit de voeten met de verf van de action en de bazaar. Al is die van de laatste winkel wel erg vloeibaar en moet ik hem op zijn kop open maken wil het er niet meteen uitvallen. Maar alle verf is wel erg snel droog dus ik pak echt kleine beetjes...
Toch wil ik binnenkort andere kleuren hebben dus ben dan benieuwt wat het verschil is met een beter merk.