[FOTO] Beginner's ''Shoot''

Moderators: Essie73, NadjaNadja, ynskek, Polly, Telpeva, Muiz

Toevoegen aan eigen berichten

hamsterfan

[FOTO] Beginner's ''Shoot''

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-08-10 21:35

Hoi allemaal :) Vanavond heb ik een 'shoot' gedaan met mijn zusje van 4. Eigenwijs meisje, met halflang haar(bruin) en bruine ogen. Het is niet echt een shoot, want er waren hier in de buurt nou niet veel geschikte plaatsen voor foto's met geen drukke achtergrond :o Ik heb er een paar geselecteerd. Ze is heel bewegelijk, maar vind de camera ook super leuk! Alleen is mijn camera niet zo snel :o En ik heb expres voor Sepia gekozen. Omdat ik dit (persoonlijk) een erg mooi effect op haar vind hebben, Foto's zijn soms een beetje overbelicht en niet scherp. Dit komt ook een beetje door dat effect helaas.
Kritiek & Tips zijn welkom ;) Ik fotografeer met een Sony cybershot DSC-P200. De foto's zijn (nog) niet nabewerkt. Eerste keer met het fotograferen op deze 2 standen (Soms een zwart wit foto. En af en toe ook kleur.) En 1e keer met me zusje ;). Eigen commentaar; Soms (te) overbelicht, Soms wazig(maar vind ik af en toe wel iets hebben.) Hoofd staat er soms niet helemaal op & vervelende achtergrond.

1. Afbeelding

2. (Jammer dat mijn knieën het toen begaven, Ik zat op mijn knieën en die begonnen ontzettend veel pijn te doen. Toen bewoog ik zelf ook. Maar wou deze toch met jullie delen.) Afbeelding

3. Afbeelding

4. (Is natuurlijk geen echt pistool ;) En weer jammer van de achtergrond..) Afbeelding

5. Hij is niet op zijn plaats inderdaad ;)

6. Afbeelding
Laatst bijgewerkt door hamsterfan op 18-08-10 21:59, in het totaal 1 keer bewerkt

Rennie89

Re: [FOTO] Beginner's ''Shoot''

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-10 21:38

ik vind het niet echt speciale foto's. Ze stralen niks uit. Ik zie bijv bij foto 1 overbelichting en bij foto 2 erg bewogen :j Ik vind foto 5 niet echt op zijn plaats, ik snap dat het als grapje bedoeld is maar er zullen vast mensen zijn die dit een kwetsende foto vinden. Ik vind foto 6 het leukste! als je nou de volgende keer je zusje naar het parkje neemt en er voor zorgt dat de achtergrond mooi is, dat zal al een hoop schelen! :D veel succes met het oefenen!

Ariebombarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-10 21:42

even serieus.... je zusje van 4 met een al dan niet neppistool tegen dr hoofd aan vind ik echt not done...

hamsterfan

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-08-10 21:58

Bedankt Lifaya:) Zal er wat mee gaan doen !;)
@ Arie. ; Ze is gewoon veel te wijs voor haar leeftijd, met 1broer& een zus. En dan ook nog oude kinderen bij haar vader(mijn stiefvader) en het is inderdaad misschien een beetje raar ja. Maar dit is offtopic werk ;)

Ariebombarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-10 21:59

al is ze net zo wijs als een volwassen iemand... ik blijf het not done vinden :n

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-10 22:00

voor geen enkele leeftijd is dit "wijs" :+ niemand hoort een pistool, of die nou nep is of niet, tegen zijn hoofd te drukken.

Veel succes, houd de knuffels erin en de pistolen eruit haha :P

hamsterfan

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-08-10 22:03

Haha nee zo bedoelde ik het ook niet ;) Maar in haar doen is ze geen 4. En mijn broer en ik geinen weleens met elkaar en dan schieten we (het is een waterpistooltje.) met dat water pistooltje op elkaar, en dat ziet ze ;)

Haha zal ik doen ;)

Cossie

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-10 22:08

:) ze doet gewoon een charly's angel na :)
Jammer dat foto 2 niet helemaal scherp is zoals je zelf al aangaf die is ontzettend leuk :)

hamsterfan

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-08-10 22:11

Dankjewel:)

xdniesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-10 08:25

Ik vind foto 3 erg mooi!

Chubby

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-10 08:37

Op foto 4 doet ze me erg denken aan Chucky :=
Is foto 5 nu weggehaald? Aan de reacties te lezen is dat maar goed ook.

detour

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-10 08:41

Ik dacht al- pistool tegen hoofd? Wekt wel nieuwsgierigheid... :D

Vind het kindje overigens een heel gaaf onbevangen koppie hebben, leuk model! :(:)
Dt shirt speelt ook goede rol. Mis echter scherpte en zou een rustigere achtergrond zoeken. Gewoon blijven oefenen, je gaat vast steeds bewuster kijken! Succes! *D

hamsterfan

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-08-10 12:13

Bedankt ! :) Chucky ?:P
Bedankt ook Detour, ja volgende keer ga ik echt opzoek naar een betere plek :).