[FOTO] Wiel kwijt?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

RhealLover

[FOTO] Wiel kwijt?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-08-10 20:08

Ik heb iets gedaan wat totaal niet mijn stijl is. Wielrennen... Tja wat moet je anders doen als de straat hermetisch is afgesloten en ze met volle vaart langs je huis scheuren ;)
Het viel niet mee ook mede door de mensenmassa die regelmatig voor beeld kwamen lopen. Toch een leuke selectie kunnen maken. Wat hebben wielrenners overigens met camera's, zodra ze dr een zien kijken ze er allemaal.

Foto's zijn gemaakt met Canon 1000D en canon 55-250mm lens.

1. Mijn favoriet en mede veroorzaker van de titel }>
Afbeelding

2. Nog paar rondes.
Afbeelding

3. Geen winst voor deze jongens, maar een mooi gebaar vast gelegd op foto. Vond het speciaal verder eigenlijk geen bijzondere foto
Afbeelding

4. Toen vond ik toch dat er wat aan moest doen, na wat test met de reclame auto heel anders gaan fotograferen.
Afbeelding

5. Weet niet wat het met deze foto is, het heeft het wel en toch ook weer niet.
Afbeelding

6. Ook de rabo strijders euhm rijders waren van de partij maar voortdurend verstopt tussen de anderen, hier toch eentje in de picture.
Afbeelding

7. Een goed gelukte foto, compositie spreekt me aan, scherp duidelijke kleuren.
Afbeelding

Onderbouwend kritiek is zeker welkom voor de volgende keer als ik nog wielrenners wil vast leggen }>

pinkie87

Re: [FOTO] Wiel kwijt?

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-10 21:00

je hebt het super gedaan goed scherp
al stoort het me een klein beetje dat je echt bij elke foto een scheve achtegrond heb of jah dat je scheeft fotografeerd :D

RhealLover

Re: [FOTO] Wiel kwijt?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-08-10 13:42

Thnx. Een heuveltje naar beneden en het is al snel schuin :D Foto 1 en 2 heb ik op de horizon gelet en dat werd op gegeven moment 'saai' ik moest meer actie erin krijgen.