Ik zal even uitleggen waar het om gaat.
Ik maak supergraag foto's, en ik kan er geen genoeg van krijgen , al vanaf klein kind wijkt de camera niet vaak van me zijde

Nu heb een Nikon D60 spiegelreflex camera aangeschaft, en wil ik toch wel een beetje kijken of fotoshoots wat zijn, om als hobby en mischien later als eigen bedrijfje ofzo te doen. En ik ben vooral geitresseerd in het fotograveren van paarden.
Nou wil ik dus vragen hoe kan ik het het beste aanpakken?
Ik zat zelf te denken om een tijdje te oefenen , door gratis fotoshoots te gaan doen.
Omdat ik natuurlijk nog niet zoveel ervaring ermee heb, wil ik er nog geen geld voor gaan vragen.
Maar hebben jullie nog wat tips hoe ik het aan kan pakken , en hoe ik nog beter kan worden , en kan blijven verbeteren?
Groetjes Cici
Je moet in ieder geval op het begin het een en andere leren, voornamelijk hoe je je camera bij diverse omstandigheden in moet stellen. Ook moet je oefenen op welke momenten je foto's moet maken bij actie. Dat valt vooral op het begin nog niet mee 

Ik begon eerst ook met vooral voor mezelf oefenen en begon pas met shoots toen ik mijn camera snapte. (al heb ik zo nu en dan nog steeds ruzie met mijn trouwe 50D
). Ik heb een jaar lang maar 15 euro per paard gevraagt, en fotografeer nu pas 2 jaar. In elk geval moet je echt véél leren en oefenen voordat je ook maar (betaalde) shoots kan aanbieden omdat het ook voor jou wel fijn is om te weten dat je goed werk leverd en niet dat je bang bent om het fout te doen