Hij is inderdaad niet haarscherp, maar dat geeft het meisje wel een passende softe uitstraling vind ik. Misschien had ze iets minder centraal in de foto mogen staan, en wat mij enigszins stoort is de dichtgelopen rechterbovenhoek van de foto en wat overbelichte stukjes in het wit, maar verder toch een leuke foto! Voor mij hoeft ie niet zwart-wit
ik had hem van ooghoogte gemaakt. vind hem niet zo spannend meer een vakantiefoto. jah weet niet echt helemaal jurk is overbelicht. en tis omdat jij het zegt dat het bij de watervallen is maar zie er weinig van dus denk dat je beter een andere compositie had kunnen nemen
Ik vind het idee van de foto erg leuk! Je hebt een prachtige dochter en ik vind de foto geslaagd alleen staat het onderwerp nu helemaal in het midden. Ik had persoonlijk je dochter helemaal links in beeld laten zetten zodat je meer gericht bent op waar zij heen stapt en op wat ze aan hetdoen is met haar voeten in het water. Het meest linker stuk op de foto is eigenlijk overbodig Maar vind het super dat je de foto hebt geplaatst, daar leer je alleen maar meer van en je hebt een creatieve kijk!
Florale
Geplaatst door de TopicStarter: 04-08-10 13:51
Ik heb nog meer (gewelidige vind ik zelf )foto's van haar,ze vindt het leuk om op de foto te gaan.Heb er nog die ik mooi vindt en ben aan het twijfelen welke ik uit zal laten vergroten.
Iedereen bedankt voor het commentaar en ik lekker verder oefenen!