op de foto's tenminste 
tja, mijn zomervakantie is alweer een tijdje bezig en in plaats van de hele dag op bokt te zitten koekeloeren, ben ik maar weer eens aan het schilderen geslagen...
met deze drie als eindresultaat. Wat vind creatief (of wat minder creatief natuurlijk) bokt ervan?Ik weet het de kleuren zijn niet bijzonder avontuurlijk, maar op een of andere manier heb ik dat gewoon niet ofzo. Er komt dat altijd een soort van regenboogpaard uit
Maar nu de tekeningen!
Spaanse schone: A3 formaat, met acryl. hij zweeft nog, dat weet ik, maar ben nog niet over de bodem uit... zand vind ik een beetje saai, maar grasjes woren misschien wel een beetje groen... ideeen zijn zoals altijd welkom!
o, en let maar niet op haar hoofd

detail plaatjes:

de laatste foto is trouwens een beetje scheef genomen, het lijkt net alsof ze vreselijk achterover hangt
maar dat is dus niet zo!Betoverende bonte: A4, ook net acryl. staat ook al in het taxatietopic

En mijn eerste poes! een lief, pluizig kitten... normale mensen kiezen voor een eerste keer een wat simpelere foto, maar ik dacht, we gaan voor de uitdaging
wederom op a4, maar niet bladvullend. De tekening heeft een kader van ongeveer 20 bij 20, en ook weer met acryl 

en een detail van dat schattige koppie:

ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat!
wow!

die is echt zwaar mislukt