z

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Aight

z

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-07-10 14:06

z
Laatst bijgewerkt door Aight op 13-04-23 17:22, in het totaal 1 keer bewerkt

kurida1

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-10 16:28

nou niemand reageert dus doe ik het maar even :+
leeuw: de ogen kloppen niet helemaal en probeer bij de manen niet elk streepje te tekenen maar de schaduwen. ook zie ik dat je hebt geveegd en dat moet je niet doen. Probeer met de haar richting mee te tekenen.

hoofd 1: haar hoofd aan de voorkant lijkt een streep er zitten daar meer bollingen in kijk maar in de spiegel of naar een foto
en het haar ook weer schaduwen en haar richting tekenen en glansplekken

hoofd2:de kaak loopt niet goed de ogen staan wat ongelijk en de neus. propeer echt schaduwen en contrast te tekenen + de wenkbrouwen lijken net 1 streep ook daar zit haar het haar is hier beter maar weer niet vegen.
als je meer tips wil want mag je me pb'n en dit zijn tips geen kritiek ;)

Volkoren

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-10 19:07

Ik denk dat je eerst moet zorgen voor wat beter materiaal. Vooral op papier met lijntjes tekenen is niet echt een goed idee.

Wat me bij allemaal opvalt is dat je vooral de omlijningen hebt getekend. Ik mis invulling van het plaatje. Er zit nog veel meer vorm en schaduw in een mensen gezicht. Door de schaduwen te tekenen, krijg je die vormen en die diepte. Alles heeft nog wat meer aandacht nodig dan dat je het nu geeft. Kwestie van goed kijken en veel oefenen. :)