.Daarna wilde ik 'm in gaan kleuren, maar ik vond het zonde om op het origineel te gaan kleuren omdat ik het dan waarschijnlijk zou verprutsen, dus ik heb een foto gemaakt van de tekening, en ben daarmee op de pc gaan werken.
Ik heb geen foto's van de eerste schets, maar wel foto's van gedurende het proces. Ik verander meestal na de eerste lijnen geen grote dingen meer, alleen kleine dingetjes zoals schaduwen en ogen
ik begon dus hiermee:

en daarna ben ik er wat kleine dingen aan gaan veranderen, op de punten waar ik vond dat hij nog niet genoeg op de foto leek (haarlijn iets omlaag, ogen iets veranderd, lippen ingekleurd etc):

ik vond 'm hierna nog lang niet genoeg op de foto lijken, maar aangezien het waarschijnlijk alleen maar erger zou worden als ik ging zitten gummen en steeds opnieuw tekenen heb ik de laatste kleine veranderingen op de pc aangebracht (oog iets verplaatsen, haar iets minder bol, dat soort dingen).
en dit is hoe hij er nu uitziet:

ik ben nog lang niet klaar, maar als jullie tips of hints hebben, graag! Het is per slot van rekening ook mijn eerste keer pas dat ik een tekening met de computer inkleur.
Oh, en ik kan best wat tips gebruiken voor het kleuren van het haar, want ik ben er nog niet aan begonnen maar het lijkt me erg lastig xD