[TEK] Bayshore the otter

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

CoonArt

[TEK] Bayshore the otter

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-07-10 15:12

Ik had niks te doen, dus dan maar Bayshore tekenen... ging me aardig af!

Afbeelding
VROLIJK

Afbeelding
VERSCHRIKT

... En wat vinden jullie?

Leonyr

Re: [TEK] Bayshore the otter

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-10 15:32

Deze zijn leuk! Ga je ze nog vullen?

CoonArt

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-07-10 15:39

casperzot schreef:
Deze zijn leuk! Ga je ze nog vullen?

Zoooo jullie zijn er snel bij zeg! :D

Ja, met potlood probeer ik haartjes te tekenen in de richting van de vacht! (alhoewel, is dat nou wel zo'n slim plan van mij??)

Anyways, er komen er nog meer van deze knul aan, so stay tuned! :D

marlies85

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-10 15:42

Ik vind ze leuk! :))
Misschien wel leuk om ze ook nog in te vullen, maar andere kant, zo zijn ze ook hardstikke leuk.

kurida1

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-10 16:07

ik vind de eerste met name leuk :D
die uitdrukking echt geweldig

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-10 16:09

De tweede is echt geniaal! Ingekleurd issie denk wel leuker! :))

CoonArt

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-07-10 16:13

haha, nou ikzelf zit nog heeeeel erg te twijfelen over inkleuren ja of nee... trouwens, deze afbeeldingen had ik alleen maar GEZIEN en daarna getekend. Niks overgetrokken of zo... blijkt dus dat ik een goed fotografisch geheugen heb...

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-10 16:16

Je kunt er ook nog 1 maken en die inkleuren dan laat je deze gewoon wit. ;)

CoonArt

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-07-10 16:19

H_Nalanta schreef:
Je kunt er ook nog 1 maken en die inkleuren dan laat je deze gewoon wit. ;)

Ohja, dat kan óók natuurlijk! :D

kurida1

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-10 16:19

je kan hem ook kopiëren en dan kijken of het ingekleurd leuk is en het daarna pas op deze tekening uitproberen :+

CoonArt

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-07-10 16:20

kurida1 schreef:
je kan hem ook kopiëren en dan kijken of het ingekleurd leuk is en het daarna pas op deze tekening uitproberen :+
Dat zal niet gaan... zijn op A0-formaat... (past dus niet)

drafbalk

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-10 16:42

AAAAAAAAAah, die zijn cute!
Zijn ook leuke kleurplaten zeg maar, dus kinderen kunnen hem ook inkleuren en zo.
Bij de eerste mis ik alleen 1 tandje, .
En bij de 2de had ik de ogen wat donkerder gezien.
Verder geen commentaar, weet niet of het ingekleurd ook leuk is, zo heeft het ook wel wat!
Je Maakt steeds meer gebruik van je eigen stijl.

CoonArt

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-07-10 17:16

Verrek, dat zie ik NOU pas! DE OGEN BIJ DE TWEEDE! (ik schaam me diep)

drafbalk

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-10 17:18

Edit, bij hetr lichtpuntje in de ogen van de 2de zijn allebij anders, dus een staat naar onder, terwijl de andere naar boven staat.
Hierdoor lijkt het alsof het scheef staat.

CoonArt

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-07-10 19:43

drafbalk schreef:
Edit, bij hetr lichtpuntje in de ogen van de 2de zijn allebij anders, dus een staat naar onder, terwijl de andere naar boven staat.

Dat zal ik morgen eens gelijk bijwerken! :) Ik zie het al!

CoonArt

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-07-10 15:26

Goed, ik KON het dus niet laten om er NOG twéé te maken...

Afbeelding

Afbeelding
(Alleen dat koppie lijkt me iets te groot voor de rest van het lijf, of ligt het nou aan mij?)

kurida1

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-10 15:41

de benen lijken juist iets te groot

CoonArt

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-07-10 16:25

kurida1 schreef:
de benen lijken juist iets te groot

Bedankt, ik dacht eerst dat ik Bay' een waterhoofd had gegeven... :D (benen/handen zijn bij mij altijd een RAMP!)

drafbalk schreef:

Ook al had ik er geen foto van gemaakt: het is goed opgelost! Hij heeft geen scheve ogen meer!!!

kurida1

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-10 16:33

denk dat je het linker been en dan ook de linkerkant iets in moet kleinen (dat zou ik doen) dan is denk ik het probleem opgelost

koetje10

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-10 17:45

deze zijn leuk! de laatste, wel gekleurde, vind ik ook geslaagd. Je hebt niet van alle stukjes een groot gekleurd vlak gemaakt, maar op de ene plek wat meer en op de andere plek wat minder verf. Je gaat vooruit, hou dat vast!! :)

CoonArt

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-07-10 19:51

Gelukkig zegt niemand iets over de zwááárrrr-mislukte klauw van de ingkleurde ottermans... Ben nog steeds zeer in <3 met die tweede nieuwe (die potlood-versie die ik vandaag heb gepost)

drafbalk

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-10 22:47

Ook leuk weer deze!
Van de 1ste, ook hier is het lichtpuntje in de ogen scheef :o , ook mag de 'tatoo' op zijn arm wat meer opvallen. |ijn neus lijkt ook wat scheef te staan. Vind het wel enorm kleine oren hebben :=
Van de 2de vind ik hem ingekleurd echt kei leuk! Je hoeft je geen zorgen te maken, want hier kijkt hij niet scheel :P
Wel vind ik dat zijn tatoo wat meer mag opvallen, dus ook een leuk kleurtje mag hebben.
Vind ze ook een lieve uitstraling hebben. Verder zijn de klauwen van de linkerhand (ons) heel plat, hier mog iets meer vorm in. Ook zijn linker been (ons) is nogal dik vergeleken met zijn andere been. Bij zijn andere been mis ik wel nog een lijntje waar zijn knieschijf hoort te zitten, dat maakt hem wat meer levender.
Ook lijkt hij op zijn staart te staan, ik denk dat je met je linker (ons) been de voet opgetild wou houden, maar met het andere been lijkt het op zijn staart te staan. Dit is denk ik ook niet meer te veranderen.
Over het inkleuren is het kei leuk gedaan! Mooi alle schaduwen en lichtplekken laten zien. Wel vind ik dat je het op sommige plekken wat meer mag afwerken, dus dat je geen wit ziet, zoals bij de wenkbrauwenen bij de voet.
Bij zijn broek vind ik de donkerblauw er te veel uitspringen, dit had je wat vloeiender kunnen maken door er nog een lichtere tint blauw tussen te doen.
Verder zijn dit gewoon geweldige beesten!
Vind ze leuker als wat je eerst liet zien!!!!

CoonArt

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-07-10 10:40

drafbalk schreef:
Ook leuk weer deze!
Van de 1ste, ook hier is het lichtpuntje in de ogen scheef :o , ook mag de 'tatoo' op zijn arm wat meer opvallen. |ijn neus lijkt ook wat scheef te staan. Vind het wel enorm kleine oren hebben :=
Van de 2de vind ik hem ingekleurd echt kei leuk! Je hoeft je geen zorgen te maken, want hier kijkt hij niet scheel :P
Wel vind ik dat zijn tatoo wat meer mag opvallen, dus ook een leuk kleurtje mag hebben.
Vind ze ook een lieve uitstraling hebben. Verder zijn de klauwen van de linkerhand (ons) heel plat, hier mog iets meer vorm in. Ook zijn linker been (ons) is nogal dik vergeleken met zijn andere been. Bij zijn andere been mis ik wel nog een lijntje waar zijn knieschijf hoort te zitten, dat maakt hem wat meer levender.
Ook lijkt hij op zijn staart te staan, ik denk dat je met je linker (ons) been de voet opgetild wou houden, maar met het andere been lijkt het op zijn staart te staan. Dit is denk ik ook niet meer te veranderen.
Over het inkleuren is het kei leuk gedaan! Mooi alle schaduwen en lichtplekken laten zien. Wel vind ik dat je het op sommige plekken wat meer mag afwerken, dus dat je geen wit ziet, zoals bij de wenkbrauwenen bij de voet.
Bij zijn broek vind ik de donkerblauw er te veel uitspringen, dit had je wat vloeiender kunnen maken door er nog een lichtere tint blauw tussen te doen.
Verder zijn dit gewoon geweldige beesten!
Vind ze leuker als wat je eerst liet zien!!!!

Kijkerdekijk, hier heb ik wat aan! Bedankt Drafbalk! :D Kan aan MIJ liggen hoor, maar zover ik het kan zien staan de reflectiepuntjes in de ogen toch gewoon op hun plekje hoor :o Ja, die tattoo (want dat is het!) is gewoon wat te licht en zal ik wat verhelpen, neusje staat iets te scheef maar daar kijk ik wel overheen... de klauwen doe ik niks meer aan, de linker is al een beetje verziekt dus ik wil dat de rechter ook niet aandoen (dan maar zo, denk ik maar.) De benen laat ik ook maar, om het wat dunner te maken is het nu een beetje te laat voor, denk je ook niet? (dan maar een beetje opgezwollen been, net alsof hij is gestoken door een overmaatse mug!!!) Bedankt voor je commentaar verder over het inkleuren, trouwens: dit is met waterverf gedaan! (zou je niet zeggen, hè? :D) Zijn zwembroek laat ik ook maar zoals het is. (zal er wel aan denken in de toekomst) Het leukste was het tekenen van de staart, kon ik net zo lang/kort maken als ik wilde... dat witte plekken overlaten, nogmaals: dat heb ik expres gedaan zodat alles niet overvloeit van de ene kleur bruin naar de andere kleur bruin. Deed ik dat wel dan leek alles aan elkaar te zitten! (wat erg raar zou staan) Otters hébben nou juist kleine oortjes (maar je hebt gelijk: ze zijn wel een heeel erg klein, zal ik nog ff fixen)

Eva___

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-10 10:52

Jij tekent verschrikkelijk leuk :j
Je zou kunnen voor kinderboeken tekenen,echt waar :D

Ik blijf je topics volgen!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-10 10:53

Oh die laatste in kleur is echt super leuk! <3
Ik vind dit echt leuke werkjes van je. :)