De foto's zijn niet je-van-het want ik heb ze met mijn telefoon gemaakt die zich niet meer geheel kan meten aan de normen van de huidig op de markt gelanceerde telefoontjes!!! Wat zeg ik dat netjes
... Ben nog niet klaar hoor, maar ik was vandaag 6 uur achtereen nonstop bezig en ik werd er een beetje tureluurs van dus heb ik het maar even opzij gelegd. Als ik ermee klaar ben, zal ik een duidelijkere foto maken waar je geen groene en blauwe vlekken op ziet. Tekening is gewoon gemaakt met potlood.
Maar goed...de tekeningen!
Nummer 01:

Nummer 02:

Nummer 03:

Nummer 04:

Nummer 05:
Heel duidelijk wie het is en niet alleen aan die bliksem inderdaad! Mooi hoe je ook in die bliksem schaduw hebt aangebracht. Ziet er al super veelbelovend uit!
Dit is echt heel gaaf gedaan! Jammer dat de fotokwaliteit niet zo best is, want ik wil wel een duidelijkere foto zien.
Ziet er veelbelovend uit met een fijn contrast, maar ik ben benieuwd hoe het er op een betere foto uitziet!
Erg herkenbaar, lijkt me leuk om te tekenen met die ster. Vooral die mond vind ik er mooi gedaan. Nuttig commentaar heb ik niet. Ik ben nieuwsgierig naar de betere foto's