[FOTO] Bijen

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Fleur_de_Lis

[FOTO] Bijen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-07-10 11:27

Op ons dakterras staat een lavendelstruik. Deze trekt al een paar dagen heel veel
bijen, en ik wilde er graag wat foto's van maken.
Ik vind zelf de 2e het best, de kleuren zijn daar gewoon mooier. Dit komt doordat de zon op dat stuk struik
stond en niet op de rest :') . De foto's zijn verder niet nabewerkt, alleen bijgesneden en naam op gezet.

Sluitertijd 1/2000, F4/0.

Gemaakt met Canon 450D en Canon zoom lens 70-210 macro (dit is een oude lens van mijn analoge Canon).

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Tips mag altijd, maar houd het lief :') deze lens is niet de makkelijkste en snelste om mee te werken.

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-10 13:23

(zijn hommels :') )

Ik vind het vrij donkere foot's en mijn laptop staat nog te licht ook, dus het is nogal moeilijk beoordelen. Maar afgezien van dat vind ik ze wel heel erg leuk en mooi scherp! :P Hoe heb je de achtergrond effen gekregen? :P

Fleur_de_Lis

Re: [FOTO] Bijen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-07-10 13:47

Ook goed :') .
Ah ja dat kan ook aan mijn laptop liggen, dat ze te donker zijn want mijn laptop staat óók vrij licht. Dus waarschijnlijk hebben meer mensen daar last van, sorry :oo .

De achtergrond heb ik werkelijk geen flauw idee van, ik denk combinatie schaduw/donkere stoelen.. Ik heb het in ieder geval niet bewerkt :P .