[TEK] Michael Jackson

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

M_ariskaa

[TEK] Michael Jackson

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-07-10 19:59

Na een tijd nadenken toch maar het besluit genomen om hem wel te plaatsen. :)

Eerst een kleine uitleg:
Ik ben hier een jaar geleden mee begonnen, heb toen het shirt deels gemaakt, vond dit erg mooi dus was te bang om hem te verpesten.
En ben dus ook niet meer verder gegaan. Tot een paar weken terug, toch weer de moed bij elkaar geraapt om hem af te maken.
Ikzelf ben niet heel tevreden met het resultaat, maar het heeft mij wel veel geleerd namelijk dat je door moet gaan met een tekening en lef moet hebben om te tekenen.
Je ziet wel verschil tussen het shirt en gezicht, dit komt omdat er een jaar tussen zit (en dat wil ik nooit meer hebben)
Ik heb het gewoon met H en B potloden gemaakt, geen idee welke eigenlijk ik let daar nooit op. :=

Afbeelding

Ik ben blij dat ik het af heb kunnen maken dat was voor mij het belangrijkst toen ik er laatst aan verder ging. :)

Ik zou graag commentaar willen maar hou het netjes ik teken ook nog niet zo lang/niet zo vaak en ben maar amateur. :D

anoeska1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-10 21:14

Helemaal niet slecht, ik herken hem er ook wel in :D. De arm komt voor mij beetje dun over en misschien kun je een iets duidelijker foto maken van bovenaf. De mond vind ik erg netjes. Dit is zeker nog in zijn jongere tijden :+ ?

M_ariskaa

Re: [TEK] Michael Jackson

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-07-10 22:23

Bedankt voor je reactie :D
Dit was idd in zijn jongere jaren, album
off the wall dus nog voor thriller. :p

Cyn_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-10 15:00

Erg mooi Maris! :D
Haar mag wel wat meer detail hebben. :j