Ik vind bijvoorbeeld dat de manen en staart wat meer diepte moeten hebben, het ziet er nu zo 'plat' uit
het mag nog wel iets gedetailleerder, ook wil ik de letters nog iets veranderen en de schaduwen kloppen nog niet helemaal
en voor de rest mis ik nog wat dingen maar vind het moeilijk om te zeggen wat dat nou is...
Dit was ook een beetje een experimentje aangezien ik nooit eerder een tekening van een paard in z'n geheel, 'rennend', zo ver heb uitgewerkt (dus inclusief schaduw, diepte etc..), wel een aantal portretten en 1 keer eerder een paard (stilstaand) in z'n geheel, maar dit is dus voor mij nieuw
Ik heb wel een foto als voorbeeld gebruikt, maar niet helemaal nagetekend, aangezien ik een aantal dingen juist wat anders heb gemaakt dan hoe het op de foto stond, wat ook eigenlijk niet anders kon aangezien ze een pad, zadel, hoofdstel, beenbescherming etc om had
Het hoofd lijkt misschien iets te groot en de nek een beetje kort, maar dit komt ook omdat ze op het plaatje (nogal 'plat door de bocht'
de benen lijken daarom ook wat kort, hoewel ze in het echt ook niet de langste benen heeft hoor
) naar rechts, richting de fotograaf galoppeerde
het hoofd is dus dichterbijNouja zo heb ik wel weer genoeg gel*lt, dus tadaaa

Ik hoop dat jullie tips/opmerkingen hebben, hoewel het natuurlijk altijd lastig is aangezien iedereen een eigen 'stijl' heeft en de ene houdt er wel van en de ander niet (het is bij mij bijvoorbeeld juist niet de bedoeling om het 100% realistisch te maken).. maar dan nog ben ik benieuwd naar jullie mening en ik hoop dat jullie me verder kunnen helpen
Maar ik ben natuurlijk bevooroordeeld, en vind haar inderdaad de liefste van allemaal (ook al is ze niet bepaald de makkelijkste)