[TEK] The many faces of johnny depp.

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

_danieke_

[TEK] The many faces of johnny depp.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-07-10 20:33

:wave:

ik wou eerst alleen jack sparrow tekenen, maar toen dacht ik sjee wat heeft johnny veel karakters gespeeld. daardoor wou ik een mix maken van de karaktrs waarin hij de grootste verandering is ondergaan; the mat hatter, en jack sparrow. ik vind schaduwen heel lastig omdat ik normaal alleen met grijs potlood teken, en ik niet hele fijne kleurpotloden heb ( die vn toen ik een klein kindje was := ). ik heb er 2 middagen aan gewerkt. ook vind ik sommige dingen zoals de dreads van jack heel lastig. ik weet zelf niet goed wat ik er van moet vinden, maar mama vond hem heel mooi. ik hoop dat ik veel tips krijg !

en bedankt voor het kijken :)

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
stukje hoed staat er wel op, maar heeft de scanner niet meegenomen.
Laatst bijgewerkt door Mireille op 15-07-10 21:54, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: tag

Shego

Re: The many faces of johnny depp.

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-10 20:41

Hahaha wat een leuk idee! Vind het goed getekend en ook mooi ingekleurd,vooral jack sparrow :)

CaPrIoLe`79

Re: The many faces of johnny depp.

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-10 20:53

Grappig idee!
Raar om zulke uitersten naast elkaar te zien die dezelfde persoon voorstellen. :=
Jammer alleen dat de hoeden niet op elkaar aansluiten, dat heb je bij de mond, de kin en de neus wel netjes gedaan.

Mireille

Re: [TEK] The many faces of johnny depp.

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-10 21:55

Moderatoropmerking:
Vergeet je [TAG] niet!

Zo als in de Bokt regels te lezen is, en ook in de uitleg van [UK] en [FK] staat dat er onderbouwd commentaar gepost moet worden waar de topic starter iets van kan leren. We willen ook graag van je horen waarom je het werk wel of niet mooi vind. Een aantal oneliners in dit topic heb ik verwijderd.

_danieke_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-07-10 12:37

ik vind het aan de ene kant wel gelukt, vooral the mat hatter. maar het ziet er zo apart uit zegmaar, anders dan ik had verwacht. en ik vind het minder doordat ik bv de dreads niet geweldig heb gemaakt maar ik weet niet hoe ik het anders kan doen :)

Seven

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-10 13:37

de kleuren spatter er werkelijk van af, vind het een heel origineel idee. Jammer alleen dat de hoed van sparrow zo gestreept lijkt, misschien kun je de volgende keer wat meer ronde bewegingen maken met het inkleuren zodat het wat minder streperig lijkt. Verder spreekt hij mij door het contrast en kleurgebruik wel erg aan.

ecyoj

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-10 13:39

geweldig idee!
goed gelukt ook!

_danieke_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-07-10 13:46

vagolijntje schreef:
de kleuren spatter er werkelijk van af, vind het een heel origineel idee. Jammer alleen dat de hoed van sparrow zo gestreept lijkt, misschien kun je de volgende keer wat meer ronde bewegingen maken met het inkleuren zodat het wat minder streperig lijkt. Verder spreekt hij mij door het contrast en kleurgebruik wel erg aan.

klopt :j komt eigenlijk ook doordat ik geen goede kleur had voor de hoed, en toen alles maar door elkaar een beetje gedaan om zo'n vies oud verfrommeld kleurte te krijgen :)

bedankt verder :)