Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

vagolijntje schreef:heel erg bedankt
Wat zijn mindere punten?
?
...
, maar ik kom je wel vaker tegen dus!) Erg mooi. Ik kijk alleen een beetje raar naar de plaatsing van het oog, weet niet of de foto waarvan je het nagekend hebt geplaatst mag worden? Rebeccaa schreef:Ben ik het niet mee eens, ik vind de afsnijding juist mooi zo, past mooi op het papier en ik vind dat er niks verder bijgetekend hoeft te worden. Ik vind het een hele sterkte tekening en vind dit echt een van de beste werkjes die ik van je gezien heb (ik kijk meer mee op Uk dan dat ik post, maar ik kom je wel vaker tegen dus!) Erg mooi. Ik kijk alleen een beetje raar naar de plaatsing van het oog, weet niet of de foto waarvan je het nagekend hebt geplaatst mag worden?
. Ik zeg alleen dat ik de afsnijding zo mooi vind, daar hoef je geen kenner voor te zijn. Daar moet je van houden, of niet. Jij ziet het graag iets langer, ik niet. Ik verkondig dus ook gewoon mijn mening. Wat de Ts er mee doet, moet ze zelf weten, misschien staat zij op één lijn met jou, misschien met mij.
Het was ook niet aanvallend bedoeld, jij wou kwijt dat jij het mooier vond als de nek langer doorging, ik wou kwijt dat ik de afsnijding nu het mooiste vind.
vagolijntje schreef:Wat zijn mindere punten?
)

volgende keer beter met de spiegelreflex maken maar wou deze toch graag weer plaatsen omdat ik best trots om de mond was das voor mij echt een struikelpunt.

Doe je ook opdrachten naar foto?

)
de neus heb ik iets te grof op gezet de lip zelf was ik erg tevreden mee