[FOTO] Foto's Duindigt

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

SaraB

[FOTO] Foto's Duindigt

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-07-10 13:10

Nogmaals een poging om de foto's te laten tonen, sorry ik had niet goed gelezen dat ze goed zichtbaar moeten zijn.

Ik heb afgelopen zondag foto's gemaakt op Duindigt. Voor vriendinnen en hun paarden maar ook zelf voor de lol. Ze zijn niet perfect (soms mis ik hoeven of andere anatomische delen van paarden en jocky's maar ben benieuwd wat jullie van denken!

Ik had de mazzel dat het heel mooi weer was!
Foto 1
Afbeelding
Foto 2
Afbeelding
Foto 3
Afbeelding
Foto 4
Afbeelding
Foto 5
Afbeelding
Foto 6
Afbeelding
Foto 7
Afbeelding
Foto 8
Afbeelding
Foto 9
Afbeelding
Foto 10
Afbeelding
Laatst bijgewerkt door Mireille op 13-07-10 21:36, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: tag

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-10 13:13

Haha dat paard(met die bontjes) op foto 3 lijkt last te hebben van de wind :')

Verder erg mooie foto's en mooi scherp. Op foto 4 is het jammer dat het hoofd van het paard er achter er ook op staat. En dat de benen er niet helemaal opstaan.

HeleneDas

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-10 13:16

Mooie foto's hoor!

Rennie89

Re: Foto's Duindigt

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-10 13:48

Ik vind het wel heel veel foto's om eerlijk te zijn om te beoordelen :)
Ik vind niet alle momenten even mooi, dan bedoel ik bijvoorbeeld foto 4,6,7 en ik zie ook vaak een scheve horizon en ik vind veel foto's ook behoorlijk krap (foto 1, 4, 8 ) ...

Mijn tip voor de volgende keer : maak een selectie van 4/5 foto's, zorg ervoor dat ze niet te krap zijn, dus geen ontbrekende benen ofzo en zorg ervoor dat de horizon recht is. Ook moet je je wat wat verdiepen in de juiste momenten van galop en draf om op de foto te zetten

996981

Re: Foto's Duindigt

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-10 13:53

zitten nette plaatjes tussen. inderdaad zijn sommige momenten een beetje jammer. maar dit is echt de eerste keer dat ik een renpaard met zijn oortjes naar voren zie! (verdiep me er dan ook niet echt in ;) ) echt prachtig!

Mireille

Re: [FOTO] Foto's Duindigt

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-10 21:36

Moderatoropmerking:
Vergeet je [TAG] niet!

Morning

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-10 10:37

Ik vind je fotos erg leuk het is heel erg oefenen op de ren, soms heb je geluk dat ze 2x voorbij komen dat ligt maar net aan de afstand. Zelf heb ik gefotografeerd op duindigt afgelopen Duindigt.

Ik had ook vaak problemen dat ik delen van het paard miste nu niet meer zo vaak, gewoon niet te veel inzoomen en juiste uitsnede maken.

Wel vind ik de 1e foto orgineel is weer eens wat anders.

Goed gedaan verder hoor, was dit je 1e keer?

SaraB

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-07-10 13:08

Morning schreef:
Ik vind je fotos erg leuk het is heel erg oefenen op de ren, soms heb je geluk dat ze 2x voorbij komen dat ligt maar net aan de afstand. Zelf heb ik gefotografeerd op duindigt afgelopen Duindigt.

Ik had ook vaak problemen dat ik delen van het paard miste nu niet meer zo vaak, gewoon niet te veel inzoomen en juiste uitsnede maken.

Wel vind ik de 1e foto orgineel is weer eens wat anders.

Goed gedaan verder hoor, was dit je 1e keer?

Ja, dit was mijn eerste keer. Het is heel moeilijk om te doen! Ik denk mijn grootste probleem was te veel inzoomen, daarom snee ik teveel van de paarden af. De eerste foto had veel beter kunnen zijn als ik had niet zo veel zoom gebruikt. Maar ja, ik deed het voor de lol en voor een vriendin. En had een heel leuke dag, de meeste belangrijk!

Sidera

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-10 17:40

Er zitten echt mooie foto's tussen. Vooral de 1e en foto 4 is gaaf.
Jammer alleen van foto 4 dat de benen er niet helemaal op staan