Nette foto, maar zoals Xeen zegt, is de foto was 'saai'. Speel met de kleurtjes, en zoom in op het hoofd. Mag ik wat proberen in PS?
Sammert
Geplaatst door de TopicStarter: 12-07-10 20:12
thoraklover schreef:
Nette foto, maar zoals Xeen zegt, is de foto was 'saai'. Speel met de kleurtjes, en zoom in op het hoofd. Mag ik wat proberen in PS?
Jahoor ga je gang
Magnummm
Geplaatst: 12-07-10 20:13
Quatra schreef:
Mijn aandacht wordt steeds getrokken naar het rechtse oog,dat groter is dan het linker..
Dat viel mij inderdaad ook gelijk op, maar dat zijn misschien schoonheidsfoutjes van het paard zelf, al kun je daar natuurlijk met een andere positie wel iets aan veranderen.
Ik ga niet met mijn voorgangers mee. Ik vind het een ongecompliceerde, vrolijke foto. Een foto hoeft van mij niet spectaculair te zijn om mijn aandacht vast te kunnen houden. Paard blikt vrolijk de lens in, achtergrond vind ik er heel fijn bij gekozen.
Het rechteroog lijkt inderdaad groter, maar net wat Magnummm al zegt, dat kan ook een schoonheidsfoutje van het paard zijn.
Dat oog, is dat gewoon zo? Mijn aandacht word namelijk ook hele tijd getrokken naar dat (voor het paard) linkeroog.. Ik vnd de uitgesneden en bewerkte foto hierboven als iets beter!
Sammert
Geplaatst door de TopicStarter: 22-07-10 15:30
Minjon schreef:
Dat oog, is dat gewoon zo? Mijn aandacht word namelijk ook hele tijd getrokken naar dat (voor het paard) linkeroog.. Ik vnd de uitgesneden en bewerkte foto hierboven als iets beter!
Ja dat oog hoort gewoon zo. Dat is het paard eigen.