[TEK] haflinger voor Alou

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Seven

[TEK] haflinger voor Alou

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-07-10 18:23

Naar aanleiding van een prachtige foto in het aanvraagtopic ben ik begonnen met de haflinger van alou.

Materiaal: pastel potloden
afmeting: A4 blad vullend

Afbeelding
Op het origineel zijn de kleuren feller iets harder en zie je in de manen meer grijs en creme accenten.

Mireille

Re: [TEK] haflinger voor Alou

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-10 22:12

Moderatoropmerking:
Zo als in de Bokt regels te lezen is, en ook in de uitleg van [UK] en [FK] staat dat er onderbouwd commentaar gepost moet worden waar de topic starter iets van kan leren. We willen ook graag van je horen waarom je het werk wel of niet mooi vind. Veel oneliners in dit topic heb ik verwijderd.

Aanvragen voor tekeningen kunnen via pb.

anoeska1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-10 22:21

Erg mooi gemaakt, mooie haflinger, maar op de één of andere manier vind ik de tekening 'op de foto' wat plat lijken. Vooral aan de voor ons linker kant.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-10 22:27

Erg mooi inderdaad! Ik vind het alleen jammer dat het oog niet zo spreekt, misschien was dit meer het geval geweest als het net een stukje groter was geweest :) En ik vind de manen een beetje spaghettie-achtig, dat zou je de volgende keer kunnen voorkomen door wat grotere en wat kleinere plukjes te tekenen :) . Daar wordt je tekening waarschijnlijk wat levendiger van. Maar verder vind ik 'm prachtig, heel knap gedaan! :j

Seven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-07-10 08:25

bedankt voor de feedback

hij oogt daar inderdaad wat platter in het echt zit er meer diepte en kleur in.

De manen hebben veel meer zachtheid in het echt maar ben ook niet erg goed in manen :)
het oog vind ik wel sprekend vriendelijk en rust uitstralen, het oog op de foto was volledig zwart.

Nogmaals bedankt