[TEK] Michael Jackson

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

AlzahraShams

[TEK] Michael Jackson

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-07-10 12:04

Hoi hoi,

Ik ben niet zo'n held met tekenen, vind het wel heel erg leuk, maar heb hier mijn eerste mens getekend, mijn grote held;
Michael Jackson!

Ik beschikte toen ik deze tekeningen maken (sept 2009) niet over de juiste middelen, dat is nu wel verbeterd, dus
misschien binnenkort nog een update, met een nieuwe tekening, na het lezen van jullie tips :j
Beide tekeningen zijn getekend met een B2 en een H2 potloden, doezelaar en een gum :')
De kwaliteit is door het uploaden erg achteruit gegaan :=

Tekening 1;
Mijn kritiekpuntjes zijn;
het haar, dat vind ik echt heel moeilijk om te tekenen, en de afstand tussen neus en mond is te groot :=
en ik heb het idee dat zijn hoofd een beetje te rond is..

Afbeelding

Tekening 2;
Mijn kritiekpuntjes hier zijn;
De te grote wang, waardoor hij een voetbalhoofd krijgt _O-
De ogen vind ik dan weer wel goed gelukt
<3

Afbeelding

Graag onderbouwend commentaar, ik ben slechts een amateur ^)
Laatst bijgewerkt door Fnanne op 05-07-10 12:32, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: [TAG] juist in titel gezet.

Anoniem

Re: [TEK] Michael Jackson

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-10 16:31

Wat is er mis met een B2 en een H2 potlood? Alsof je daar niet goed mee kan tekenen..?

Ik kan duidelijk MJ er in herkennen (helaas, brr) maar ik denk dat zij neus nog steeds iets te groot/breed is, ookal heb je 'm al heel smal getekent. Het haar heb je veel te donker getekend, hier moeten veel meer highlights in :j.

Mireille

Re: [TEK] Michael Jackson

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-10 18:23

Moderatoropmerking:
Ik wil jullie vragen respectvol te blijven tegen over je mede-bokkers in dit topic en over Michael Jackson. Een aantal berichten in dit topic zal ik verwijderen, een slotje lijkt me absoluut niet nodig, als de TS gewoon tips kan krijgen. Graag weer ontopic: het draait om de tekening.