[TEK] Tara's tekeningen

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Eilish

[TEK] Tara's tekeningen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-07-10 12:14

Dit is de eerste keer dat ik een UK topic open en dit zijn de tekeningen die ik tot nu toe heb gemaakt :)

1. Afbeelding

2. Afbeelding
Deze heb ik gemaakt voor een ontwerpwedstrijd bij het liedje 'Black hears on fire'

3. Afbeelding
Deze is getekend voor een aanvraag in het 'overig'-topic

4. Afbeelding

5. Afbeelding
En dit is de meest recente, die heb ik gister afgemaakt.

Ik zou het leuk vinden als je vertelt wat je er van vindt en wat ik in het vervolg kan verbeteren! :D

koetje10

Re: [TEK] Tara's tekeningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-10 14:15

Het is eigenlijk de bedoeling dat je je reacties onderbouwd ;)

Ik vind dat je op zich al goed op weg bent, maar alle tekeningen zijn nog erg stripachtig. Nou is dat met 1, 2 en 4 niet zo erg, maar bij de twee dieren mis ik toch wel echt het realistische. Maar het kan ook jou stijl zijn hoor! Wel mag je nog behoorlijk wat meer details en contrast toevoegen, wat mij betreft ;) Maar verder leuk!

Eilish

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-07-10 15:08

Hihi, bedankt voor de reacties :) Alleen positieve reacties zijn ook leuk hoor :P en er komt waarschijnlijk nog wel genoeg opbouwend kritiek.

Bedankt voor je commentaar koetje10 :)Ik zie wel wat je bedoelt met het stripachtige. Het is inderdaad een beetje mijn stijl, maar je hebt gelijk dat de dieren wel wat realistischer kunnen. Details en contrast vind ik lastig, met het veulen was ik al blij, maar ik ben waarschijnlijk nog te ingehouden daarmee.

Fnanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-10 11:17

Moderatoropmerking:
Zojuist heb ik een aantal oneliners verwijderd.
Zoals koetje10 aangeeft is het de bedoeling je berichten te onderbouwen. Aangeven dat je iets mooi of goed vindt is prima; maar geeft ook aan wát je precies mooi/ goed vindt zodat de TS daar een volgende keer mee door kan gaan.
Ik wil jullie vragen hier in het vervolg rekening mee te houden.

Marilyn_C

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-10 11:19

Woow! Ik vind ze supergaaf! Vooral die 4e :~ Ik vind dat stripachtige juist gaaf, zeker omdat die 4e ook een beetje in Manga stijl is. Dat vind ik helemaal geweldig!! :D

Eilish

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-07-10 12:50

Die is inderdaad manga stijl :D ik print vaak plaatjes uit van internet om na te tekenen, uit mijn hoofd mislukt bijna altijd :P Dus dit is een manga plaatje van internet :)

Leuk ook dat je het stripachtige gaaf vind, ik had eigenlijk niet echt door dat ik überhaupt een stijl had (pas toen ik ze bij elkaar ging uploaden zag ik toch wel wat overeenkomsten)