[SCH] Kalf met school

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Vanky

[SCH] Kalf met school

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-06-10 20:18

Hee !!

Vandaag een cursus schilderen op doek gedaan met mijn vriendin op school. :)
Ik heb voor een kalfje gekozen op een doek van 25 cm x 25 cm.
jammergenoeg hadden we niet zo'n leuke leerkracht die allen goed uitlag en we hadden ook niet genoeg tijd meer voor de achtergrond :(
Hier het resultaat, zelf vind ik hem niet zo goed gelukt maar het is de 1e keer dat ik schilder..

tips zijn zeet welkom omdat ik dit nog een keer wil doen voor de verjaardag van mijn moeder en in het groot voor inmijn eigen kamer van onze pony, maar houd het wel netjes a.u.b. :o

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

groetjes !!

Vanky

Re: [SCH] Kalf met school

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-07-10 09:13

Niemand na 140 x bekeken >?>?
ps. de vlek rond zijn ook zijn donkere haren van het kalf zelf, dat hoort dus zo. In het echt valt die vlek een stuk minder op ;)

Liannevh

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-10 19:44

.
Laatst bijgewerkt door Liannevh op 18-11-22 10:44, in het totaal 1 keer bewerkt

Eilish

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-10 21:30

Het is nog een beetje vlekkerig en je laag is niet dik genoeg, het is niet de bedoeling dat je het wit eronder ziet :)

Maar voor een cursus schilderen van 1 dag is het een goed resultaat! Vooral omdat je toch beperkt de tijd hebt. De achtergrondkleur vind ik ook mooi gekozen, alleen zie je de kwaststreken heel duidelijk, misschien kan je de volgende keer een verfroller oid gebruiken? Meer verf gebruiken helpt waarschijnlijk ook en idd recht opstaande, scherpe foto's maken ;)