[SITE][WIP] de paarden kantine

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Deri

[SITE][WIP] de paarden kantine

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-06-10 02:32

Hey allemaal

Ik ben van het weekend begonnen met een site, en zie door de bomen het bos niet meer :+
Mijn idee was om een site te maken die vooral moet draaien om de info (staat er nog niet op) dat wil ik zo uitgebreid mogelijk maken.
Verder zit er een forum op (daarmee ben ik begonnen) die ik zo breed mogelijk wil maken, met een appart paardengedeelte erin.

Nu heb ik al verschillende onderwerpen staan, heb even een nieuwe skin gedownload en erop gezet (want ik weet dus nog niet hoe ik zelf een skin kan ontwerpen :+)

Maar omdat ik dus niet meer weet wat ik moet doen, vraag ik even jullie hulp.

Wat ik al heb:
Forums toegevoegd,
Skin aangepast
Toen portal verwijderd en er een andere opgezet omdat het met deze mogelijk zou zijn om dus meerdere pagina's op de site te zetten, zodat het niet meer om het forum gaat draaien.
Chat toegevoegd (moeten nog wat aanpassingen aan gemaakt worden, maar moet ik wat aanpassen in het config script wat ik nog niet snap :+ )

Wat moet er nog komen:
Ik wil meer onderwerpen op het forum (2 a 3 over paarden) en ongeveer 8 over een ander onderwerp.
Ik ben alleen wat inspiratieloos geworden, dus kan niet veel meer verzinnen.

Ideeën voor skins maken/schrijven? dit moet namelijk aansluiten op de portalXL (en kan niet veel vinden op google en wil geen standaard skin, dus miss iemand die daar iets over weet?)

een extra pagina voor nieuws, extra pagina voor de informatie over paarden (en wil ik beetje bij beetje steeds meer aan gaan passen) een informatiepagina over honden (tja mn dommein naam past niet, maar die pas ik dan nog wel aan :P) (moet er alleen nog even achterkomen hoe dat moest xD )
en verder weet ik niets.

Het draait trouwens op phpbb3.0.7 (maar hubby had het erover dat ik geen skins van hun kon gebruiken vanwege de portal :? )
http://www.paardenkantine.nl

Dus als je nog ideeën hebt of iets wat verbeterd kan worden? roept u maar :)

SarahLynn

Re: [SITE][WIP] de paarden kantine

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-10 14:00

Ten eerste: Paardenkantine moet aan elkaar :)

Ik heb eigenlijk 2 tips:
1. Ik vind het niet zo mooi dat je de titels in het engels hebt gezet, en de rest nederlands, maar dat is denk ik een kwestie van smaak. :)
2. Ik vind de layout nog wat saai. En ik mis een logo :)
Maar misschien heeft dit met de mogelijkheden te maken, dat kan zijn, ik heb geen ervaring daarmee.

Verder hoop ik dat je site succesvol wordt! :D

Deri

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-06-10 22:32

Oh dat het engels is is denk ik een foutje thnx :)
Heb nml standaardtaal voor de layout op nederlands gezet, maar als iemand zich aanmeld kan die nog kiezen of hij het forum engels of nederlands wilt.

Logo ben ik nog steeds aan het bedenken, en ik kom maar niet op een fris orgineel idee. Maar dat komt wel met de tijd.

Wat denk je dat mensen zouden willen zien aan een layout?
Ik vond deze idd wat saai en wil hem nog wel aanpassen, maar weet dus niet wat :)

en thnx, ik hoop het ook :D

Deri

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-07-10 22:46