[TEK] Bus

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Hiraeth

[TEK] Bus

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-06-10 19:59

Hallo bokkers,

Al sinds ik klein ben teken ik, al begint het de laatste paar jaar wat beter te worden. Vooral sinds ik vorig jaar tekenen kreeg ging het vooruit, omdat ik toen met schaduw leerde werken.

Sinds ik vorig jaar met de bus naar school ga is mijn fascinatie daarvoor ook gestart, vandaar dat ik graag wel eens een bus wilde tekenen. Ik had net perspectief tekenen op school, dus besloot ik het maar op te gaan pakken.

Ik ben er de hele middag mee bezig geweest, vooral omdat de achterkant niet wilde lukken. En om eerlijk te zijn, is die nog steeds niet heel erg goed.. =/

Afbeelding

Voorkant, ben ik héél trots op. :o
Afbeelding

S_Evelyne

Re: [TEK] Bus

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-10 20:01

Ik vind m heel mooi! :):)
alleen zoals je zelf al zegt klopt de achterkant niet helemaal..
hij staat een beetje schuin naar links maar zou die niet wat rechter moeten? als je snapt wat ik bedoel?

janique

Re: [TEK] Bus

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-10 22:51

Mooi gedaan! Perspectief klopt niet helemaal maar je moet ergens beginnen natuurlijk! Voorkant is idd netjes, vanaf het eerste voorwiel begint het wat te rommelen, daar gaat de lijn niet meer mooi in perspectief naar achteren toe waardoor je een beetje in de knoei komt met de letters en het achterwiel.
Misschien kun je als basis eerst echt gewoon een rechthoek in perspectief tekenen van de bus. Gewoon met lineaal, om steun aan te houden :)

Jis_
BKB 2025 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-10 14:51

knap werk...de voorkant vind ik ook het mooist. :j